midgie schreef:xmarliez schreef:Of dit: http://www.youtube.com/watch?v=xscvU2Oh5Hw
Hoeveel paarden zie jij hier die werkelijk stralen en trots zijn? En hoeveel ruiters zie je die hebben leren zitten, en dan maar nog niets te zeggen over het harnachement.
Die oefeningen, wat hebben die op deze manier voor doel?
Ik ben daar zó benieuwd naar juist omdat ik les heb gehad van mensen die samen met Marijke van allerlei plannen aan het opstellen zijn met allerlei andere dingen er tussen 'zitcursussen' etc. Allemaal leuk maar hoe kun je een zit verbeteren als je niet eens leert rijden?
Jee zeg wat een haat tegen deze mensen, waarom?
Laat dan eens een filmpje zien van hoe jij het wel wil zien,
Ik krijg trouwens geen les van deze mensen hoor, maar vraag me af wat ze jou misdaan hebben.
En op de filmpjes en foto,s zie ik mensen die hun paarden dingen aan het leren zijn , dus concentratie van beide, wat is daar mis mee?
Je kan bij het aanleren geen trots paard zien, maar een oplettend en geconcentreerd paard.
Maar laat dan eens het verschil zien van ene paard wat iets aangeleerd word wat trots en vrolijk loopt te zijn?
Waarom ineens haat als je kritisch bent?
Ik heb absoluut geen haat tegen deze mensen en het zijn willekeurige foto's die ik van google pak, geen foto's van specifieke mensen.
Juist bij het trainen moet een paard trots zijn en stralen, het is namelijk alleen maar trainen wat je doet, je bent nooit uitgeleerd.
Een paard moet graag nieuwe dingen willen leren en dit ook laten zien, enthousiasme en zekerheid.
Geen verplicht je oefening doen maar juist die uitdaging om het beter te doen. Deze paarden stralen niet en zijn niet geconcentreerd, ze doen wat ze moeten doen en dat is logisch want het doet niets voor ze waardoor ze er enthousiast over worden.
Ik zal eens even opzoek gaan naar wat beeldmateriaal maar moet nu weg.