Waar woon je ergens?
Ik geef ook diverse variatielessen, voor jou zou eventueel geschikt kunnen zijn; schriktraining, gymnastiseren dmv balkjes en cavaletti, longeerles, centered riding les of proeven oefenen, voor 10 euro per les in een klein groepje.. is meteen super gezellig!
Mocht je helemaal niet in de buurt zitten is er bij jou in de buurt misschien ook wel iemand die soortgelijke lessen geeft.
Met wat gewone palen kan je ook best wat balkjes lopen e.d. als je zorgt dat er geen scherpe randen aan zitten, die kan je rechtuit nemen, maar ook op een volte leggen, 2 balken op een flinke afstand op de lange zijde en dan galopsprongen tellen en er één meer en daarna één minder maken.
Longeren aan dubbele longe en over een zeiltje laten lopen en tussen pionnen laten slalommen met een goede dressuurmatige buiging zijn ook leuke dingen!
Het grappige is dat ik bij de ruiters die ik regelmatig in deze lessen heb rijden ook qua zit en dressuurmatig rijden grote vooruitgang zie en je krijgt er hele blije combinaties van!