d pony die bijna niet op hulpen reageerd.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-13 06:57

Ik kan eens met de eigenaar(aangezien dit niet mijn pony is) overleggen of we nog eens het zadel kunnen laten nakijken. Verder is er ook nog geen vertrouwen van het paard naar mij en ik had al aangegeven dat hij een beetje eenkennig is dus ik zal daar nog meer aan gaan werken. Ik zal een stap terug zetten en terug naar de basis gaan en zien of we van daaruit verder kunnen. Wat mij op dit moment heel erg aansprak was horsenalities dus daar ben ik mij nu in aan het verdiepen en ik zal eens vragen of ik les kan krijgen van een andere instructeur(instructrice) om te zien of daar nog wat concrete dingen uitkomen. Ik ben hier echt niet om ruzie te zoeken, maar voelde mij echt aangevallen terwijl ik echt het beste wil voor deze pony, want ook al is hij niet van mij ik ben heel gek op dit paardje en wil het beste voor hem. En wat galop betreft heeft hij dit vooral na een dagje stilstaan of buitenrit.Dus misschien toch gewoon fris?

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:39

En? hoe gaat het?

tabaflab

Re: d pony die bijna niet op hulpen reageerd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:42

Waarschijnlijk doe je dat al maar misschien je benen iets meer naar achteren leggen. Maar denk niet dat daar het probleem aan ligt. Ben benieuwd hoe het nu gaat

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 22:32

Sorry late reactie. Eerlijk gezegd gaat het al wat beter. Werk nog steeds hard aan het opbouwen van een goede band met hem . Verder rijd ik nu heel veel overgangen en ben ik eigenlijk alleen gefocust om hem continu voorwaarts te rijden. Hij valt snel om t binnenbeen heen tijdens afwenden en bv met slangevolte's valt hij nog steeds snel terug . Maar er zijn ook rij uurtjes bij dat ik helemaal happy van hem afstap, omdat hij praktisch het hele uur goed voorwaarts gereden heeft. Ik begin m ook steeds beter te kennen en zie ook steeds beter waar mijn zwakke punten liggen. Bv onrustig in de handen beter begrensen meer binnenbeen eraan en bv handen meer openen dat doort dingetjes. Maar ik mag niet klagen en gut wat ben ik 'verliefd' op dat manneke! <3

Freya6

Re: d pony die bijna niet op hulpen reageerd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 09:14

mooi zo! Lekker zo doorgaan dus.