Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Dat het geld dat je normaal aan lessen uitgeeft er ook bij gaat, meteen je verjaardagscadeau, whatever....Probeer met een concreet plan te komen
PsymaliPKA schreef:Klinkt op zich goed... zie daar niet echt een probleem. Had gekund natuurlijk, maar nee... veel weidegang met soortgenoten, veel ruwvoer, klinkt op zich primaHij staat overdag altijd op een hectare gras met een welsh merrie en Shetlander. Met beide kan hij het goed vinden, maar hij is wel de baas en jaloers aangelegd, dus als wij naar de pony's komen, dan komt hij ook erbij staan. Ze krijgen in de wei hooi bijgevoerd de hele dag door als er te weinig gras staat in de winter, maar dan komen ze nog de hele dag buiten. S nachts staan ze naast elkaar met Mali in het midden in aparte, ruime boxen. Hier krijgen ze weer hooi en kuil. Voordat we zelf naar bed gaan kijken we nog een keer en als ze het op hebben krijgen ze nog ruwvoer erbij.
Ze krijgen s ochtends eerst hooi en na een half uur krijgen ze de rest van het voer (luzerne met natures best van Pavo en paardenmeel met water erdoor gemengd. Volgens de dierenarts was het beter voor de spijsvertering als ze eerst een half uurtje ruwvoer eten voordat ze het 'kracht'voer krijgen. Als ze dit op hebben gaan ze lekker met z'n drieën de wei in.
.
Colway schreef:Je vindt veel reacties dom en je zegt vast te zitten. Volgens mij zet je jezelf vast. Je veegt alles van tafel.

Colway schreef:Uiteindelijk is en arabier gewoon een paard en als jij zegt dat jouw paard gezond is, is dit gewoon een paard met een gedragsprobleem. Arabier, shetlander of trekpaard maakt dan niet echt uit
Je vindt veel reacties dom en je zegt vast te zitten. Volgens mij zet je jezelf vast. Je veegt alles van tafel.
en hier schrik ik van.Citaat:toen ik dat nog een keer zei heeft hij mij geslagen met de zweep

Citaat:Qua voer krijgt hij vrijwel niets. Hij komt niet zo makkelijk aan, dus om hem op gewicht te krijgen en houden krijgt hij dagelijks luzerne vermengd met natures best van pavo (geen energie, maar wel mineralen en voedingsstoffen) en vermengd met paardenmeel. Dit is een mengsel van graanmeel en maismeel wat je aanmaakt met water. Het is vergelijkbaar met slobber, alleen het vult beter, maar er zit bijna niets aan energie in. Ook krijgt hij hier overheen een scheut olie.