Zilfstar schreef:Hmmm is die jouwe ook zo van "laat dat leren maar achterwege, ik doe het gewoon meteen zelluf" ?
Dochter wel nml (zoon minder, maar ja die heeft dan ook de nodige uitdagingen hihi)
Levert soms wel extra uitdagingen bij dochter op, want ze wil dus pony zelluf leren sturen, maar is ook perfectionistisch en baalt dan als het niet meteen lukt. Hoe vaak ik tegen haar al niet heb gezegd (met school, tekenen, turnen, zwemmen, drakentemmen...) Het heet niet voor niets LES!!!!
Nee dat valt mee. Alleen reageert ze haar frustraties nog wel eens op mij af als iets niet lukt. Of zenuwen heeft op wedstrijd. Ik bemoei me er ook helemaal niet meer mee. Ik maak foto's, smeer de broodjes en rij de trailer zeg maar, haha! Mijn zusje begeleidt haar overal in en ze lest bij een vriendin van mij waar ze goed naar luistert. Ze leert heel graag en doet precies alles wat de instructrice of mijn zusje zegt. Soms stapt mijn zusje er nog wel eens op om haar iets te laten zien, ter verduidelijking zeg maar. De pony is net 7, ze kreeg hem toen hij 4 was. Ze zijn dus wel samen zover gekomen als dat ze nu zijn, dat is wel heel gaaf natuurlijk.
On topic: al moet hij achteruit het hele stuk terug, hij zál links gaan waar hij rechtsaf is geslagen. Dat hebben we dochterlief er wel goed ingeprent. Al moeten er twee man bijkomen om erbij te helpen, al moet ze afstappen om hem naar de plek terug te brengen waar hij de verkeerde afslag nam, nooit doorrijden!

dank je wel, troi.
. Beessie was zo verbaasd
en heeft zich niet meer los proberen te rukken, haha. Krengetje is het af en toe.
Dus ik met zijn instructrise overlegd want van mij neemt hij niks aan en vandaag les gehad in jawel.... sturen.
.