Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zandro schreef:Hoi,
Ik heb de stoeterij al via bokt bekeken en lees alleen maar tevreden reacties. Hij is niet net pas ohz, maar heeft in de sneeuwperiode stil gestaan omdat ze alleen een buitenbak hebben. Ze hebben eigen fok, maar deze is geimporteerd uit ierland. Hij staat bij hun sinds augustus vorig jaar. Verder weet ik nog niet zoveel over hem omdat ik pas 1 keer ben gaan kijken.
Welk tinkerforum bedoel je? Vind ik wel een goed idee.
NB; ik twijfel verder niet over de betrouwbaarheid van deze stal!
Maar ongetraind kopen (heb het niet over onbeleerd), is dus een risico. En die vastheid kan door geredenheid verbeteren, óf door geredenheid escaleren... dat was de reden van mijn post, puur, naar jou, als koopster. Misschien onterecht naar de huidige verkoper toe, maar een 4,5 jarige hoort intussen ook niet shocking vast te zitten aan een kant. Kan ook zijn dat jij dat zo hebt ervaren een ander er zo mee wegrijdt... Dat kan ik vanachter de pc niet zien.

Zandro schreef:brigitte2; ga ik zeker doen!!
JasmijnJoy: Het zou inderdaad goed kunnen dat het scheefheid is, en dan is het enorm zonde hem daarvoor te laten staan! Scheefheid is op te lossen. en alhoewel ik veel wil gaan buitenrijden, is het natuurlijk wel de bedoeling dat ik weer les ga nemen om hem goed te trainen.
Verder is hij echt niet lastig met rijden, gaat niet racen of andere gekkigheden uithalen. Eerder wat flegmatieker met rijden (wat goed bij mij past).
Zandro schreef:Hoi simodi, ja, klopt. Of tenzij hij, als ik er meer op rij, slechter gaat aanvoelen.
Iets kopen wat rijtechnisch opgelost moet worden vind ik niet erg, juist leuk om te doen
Hopelijk gaan ze mee in 1 maand lease, want dan kun je echt eens goed doorrijden en kijken wat er dan gebeurd.