Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nuv"]
[quote="Aimee schreef:Een instructeur die me verteld dat ding te gebruiken mag meteen weer vertrekken; het is een onding.
Nuv schreef:Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik wil eigenlijk nog even 1 dingetje zeggen, vooral tegen Taaclover. Ik denk dat ie best wel aan die oefeningen toe is, en ik denk dat de basis ook wel aardig voor elkaar is. Maar als ie eenmaal weet dat zo gauw ie wat moet gaan doen hij er onderuit kan komen door z'n kop in de lucht te steken, dan kan ik over 2 jaar nog de m2 niet in. Ik zie dit dus als een correctie. Nu weet ie het weer even, dat dat niet mag, en ook niet hoeft, omdat ie de oefening best kan.
Die 3 minuten tip van Jippie is ook goed, zal ik aan denken als ik ooit nog eens zonder begeleiding dat ding eraan hang!
Chronos schreef:MMM ik snap dat er tegenstanders zijn van de slof... maar een martigaal die verkeerd staat afgesteld daar kijkt niemand van op of om...
Ik rij idd met een slof maar ik geloof dat ik er mee kan rijden en als iemand vind dat hij of zij er niet mee wil rijden prima toch?
Inpriencipe is alles een hulpmiddel...
Snap die mensen niet. jackim schreef:Ik word hier altijd zo moe van, die eeuwige discussie over de slof, als nuv nu weet hoe ze er mee om moet gaan, en het ging lekker, en ze zegt zelf dat de slof los hing, LAAT HAAR DAN.
Als iemand door de slof naar de ZZ rijd of naar de kl*te, Dan moet diegenen dat toch zelf weten? GA op een van de 1000-enden sloftopics reageren, maar hier niet.
en nee. ik rij zelf niet met slof.
Enne... Nuv, fijn voor je dat het zo goed ging