Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MyrtheJ schreef:ik zou de (op de zak) aangegeven hoeveelheid care 4 life geven, dan zit je zeker goed met je vitamines en mineralen. en de schep basisbrok weglaten!
. Ze mogen natuurlijk niet door je heen denderen, maar ook als je dat eruit hebt zullen ze blijven dribbelen. Ik heb er 19 jaar 1 gehad, alles geprobeerd (ook bitloos), maar niets hielp, het bitje waar ze het beste op reageerde was een leren meroth bitje. Hoe langer ik dressuurmatig ze aan de slag ging, hoe heter ze werd. Sprintje trekken op het strand? Vergeet het maar, die bleef huppelen. Wel keurig onder me, maar dribbelend en wel. Als het te gek werd ging ik er gewoon even naast wandelen om af te koelen -zowel paard als ik-. Die heeft echt tot haar dood vorig jaar gedribbeld. Toen ze boven de 18 was kon ik er afentoe op naar buiten zonder zadel, maar thats it.
Dan ga ik toch echt geen bitloos meer proberen
).
ze leek bijna lui te zijn. Denk dat het probleem toch echt bij het voer lag want de buitenrit van vandaag ging prima. Heerlijke stukjes galop gehad, remmetje zat erop, en op een heel klein beetje gedribbel na op de terugweg aan een lange teugel gereden
M_hartje_M schreef:Probleem opgelost hoor![]()
geloof het of geloof het niet maar bij deze buitenrit heb ik momenten gehad dat ik moest aansporenze leek bijna lui te zijn. Denk dat het probleem toch echt bij het voer lag want de buitenrit van vandaag ging prima. Heerlijke stukjes galop gehad, remmetje zat erop, en op een heel klein beetje gedribbel na op de terugweg aan een lange teugel gereden
Bokt is bij mij ook al vaker de redder in nood geweest!
Gini schreef:Gelukkig dat het probleem toch zo simpel verholpen is.
Ik wil je ook een dikke pluim geven dat je daar eerst naar gekeken hebt. Vele paarden zouden in dergelijke gevallen al met een pelham en slof rondlopen.