Help!!! Stelling vragen!! voor zondag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

My_Chimanga

Re: Help!!! Stelling vragen!! voor zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:00

Als het goed is ben je altijd welkom op die nieuwe manege! Daar hoef je je niet voor te bewijzen... sterker nog, het is alleen maar mooi als zij jou nog iets kunnen leren waar jij nog nooit aan toe gekomen bent! Maar inderdaad, ze gaan wel letten op niveau, en aangezien jij dit nog nooit geleerd hebt en jouw vriendin wel, rijdt zij (op dat gebied dan) op een hoger niveau... jij kunt gerust daar naartoe rijden, maar je zult wel eerlijk naar je eigen kunsten moeten kijken, en de stal dat ook laten zien... Je leert zoiets niet van internet.
Als ze echt goed zijn prikken ze er namelijk zo doorheen, als jij zegt dat je bekend bent met stelling maar dit eigenlijk nog nooit gedaan hebt zien ze dit echt wel... stap gewoon op de instructrice af, wees eerlijk: Hoi, ik weet nog niet hoe ik met stelling moet rijden maar wil dit juist bij jullie heel graag leren!. Hoppa, gewoon neerzetten daar. Wie weet legt ze je het voor de les even kort uit, houdt ze je extra in de gaten, probeer jij het uit en ziet ze dat je er gevoel voor hebt.. dan kom je alsnog wel in die groep, en anders in een ander, daar leer je ook wel weer mensen kennen hoor!

Gewoon lekker en ontspannen rijden, dan komt het vanzelf goed.

Ambertjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:52

Als je het niet snapt is het beter om te vragen om een lesje later te gaan... Anders kun je het vragen aan je instructrice. ;)

CharlotteBM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:23

xXxXsasxXxX schreef:
Misschien ben je nog niet toe om in de les van je vriendin te rijden. In welke les rijdt zij? (heb zelf ook op Stal Jasper gereden)
Als jij nog niet het niveau van die les heb kan je beter in een niveau lager beginnen.
Zo leer je alles wat ze in de les van je vriendin moeten kunnen, en kom je vanzelf wel bij die les!

Ja idd! Dat lijkt me het slimst, hadden ze op de manege waar ik ooit reed ook, verschillende 'niveaus'
En als je niet wist wat stelling was, waarom vroeg je het dan niet gewoon aan je vriendin? die moet het dan toch weten?

linsey1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 16:14

het lijkt mij ook logisch om het eerst aan je vriendin te vragen;)

bongartzfran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 08:04

dat is het nou juist ik kan niet naar een lagere les omdat ik moet meerijden met die vriendin mijn ouders vinden het te ver

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 08:11

Komt vast wel goed. Ze leggen je het uit . Ze gooien je vast niet uit die les voor stelling. Het gaat er om dat je goed mee komt met de les. Dus dat je zelf kan sturen (ze rijden niet in treintjes),je kan lichtrijden en doorzitten.

DonjaxAlla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 15:58

dat leer je overal anders dus als ik jou was zou ik gewoon afwachten ;)