succes! ben benieuwd hoe het gegaan is Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
succes! ben benieuwd hoe het gegaan is jendemen25 schreef:je zei dat ie het met wandelen spannend vond maar later ontspande? dan wacht je daar toch nu ook op maar dan terwij je erop zit? goed vooruit kijken (kijk waar je heen rijd) en geniet van je rit en probeer je te ontspannen. goed blijven ademen en zing anders een liedjesucces! ben benieuwd hoe het gegaan is
Lithya schreef:Als paarden op geheel vreemd terrein zijn reageren ze anders op soortgenoten dan in vertrouwde omgeving. Daar kunnen ze alles, dus waarom zullen ze dan op soortgenoten letten?
Loe_Loe schreef:Paarden letten altijd op soortgenoten, waar dan ook. Maar langs de weg gaat 't goed? Dan zou ik zeker lekker het bos in gaan! Maak je niet te druk, Oma's zegt: een mensch lijdt het meest door het lijden dat hij vreescht...
genieten meid!!!
Loe_Loe schreef:Leuk! En dat is een goede reactie van je paard als iets 's een beetje spannend is. Doet mijn merrie ook, en daar is niks mis mee. De eerste keer op buitenrit is mijn vriend ook meegewandeld. Wel zo gezelligmaar met een ander paard erbij werkt veel beter!
Veel plezier, en laat je weten hoe het ging?