Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sennag schreef:xLauLaUx schreef:Er zijn al tips gegeven, maar het enige wat je zegt is dat les niet helpt?
Mijn pony stribbelt tegen elke hulp tegen en niemand kan daar wat aan doen. Geen tips werken!! Ik heb al super veel lessen genomen en bij verschillende mensen geweest maar dat holp allemaal niets !!
sennag schreef:Aan de teugel is geen hulp die geeft zodat hij zo gaat lopen. En dat hij tegenstribbelt tegen elke hulp is waarschijnlijk juist de reden dat het niet aan de teugel loopt. Dit is namelijk geen trucje, maar een reactie op het goed rijden van jou en dit kan alleen als jij niet loopt te plukken.xLauLaUx schreef:Er zijn al tips gegeven, maar het enige wat je zegt is dat les niet helpt?
Mijn pony stribbelt tegen elke hulp tegen en niemand kan daar wat aan doen. Geen tips werken!! Ik heb al super veel lessen genomen en bij verschillende mensen geweest maar dat holp allemaal niets !!
kleinvosje schreef:Lieve meid, er wordt al een aantal keren gevraagd wat JIJ doet, welke hulpen JIJ geeft. Als je dat niet vertelt, kunnen we ook niet weten of je de juiste hulpen geeft of niet...
sennag schreef:kleinvosje schreef:Lieve meid, er wordt al een aantal keren gevraagd wat JIJ doet, welke hulpen JIJ geeft. Als je dat niet vertelt, kunnen we ook niet weten of je de juiste hulpen geeft of niet...
Ik geef veel been hulpen en doe eigenlijk niet zo veel met me handen. Ik doe eigenlijk het meeste met mijn lichaam !
Chinas schreef:sennag schreef:Ik geef veel been hulpen en doe eigenlijk niet zo veel met me handen. Ik doe eigenlijk het meeste met mijn lichaam !
Wat doe je dan allemaal met je lichaam? Je kan ook je lichaam (onbewust) verkeerd gebruiken
Edit; toevoeging
Zertab schreef:SienenIvo schreef:Rijd je in de B?
Dan hoef je nog niet aan de teugel hoor!
Niet waar. Ik ben afgerekend omdat mijn paard niet aan de teugel liep, en dat was nog maar een oefen wedstrijdje.
Natuurlijk niet strak, maar gewoon dat hij zachtjes aansluit.
.