Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jankeke schreef:Ik luister eerst naar mijn gevoel maar daarna luister ik naar mijn instructeur. Ik heb pas 3 jaar een eigen paard. Hij komt van mijn instructeur vandaan. Omdat ik weinig tot geen ervaring heb en hij zijn hele leven al tussen de fjorden zit verwoord ik mijn gevoel en bekijkt hij mijn paard en mij. Ik ga dan af op zijn expertise, vooral omdat ik me snel zorgen maak. Hij weet veel te relativeren en achteraf blijkt hij gelijk te hebben. Op één keer na, toen ik vond dat mijn zadel niet goed was. Toen ben ik er toch mee doorgegaan en bleek ik gelijk te hebben. Maar toch ga ik volledig op hem af.
.

)
), dan toch even een DA/osteo/wattanook erbij. Andersom is een ander verhaal (jij denkt dat er iets is terwijl de rest roept dat dat niet zo is).
Marije_jiplover schreef:In de situatie die jij nu beschrijft, margrathea, heb je wel gelijk. Al is me dat nog nooit overkomen, ik voel/merk tot nog toe altijd eerder iets aan mijn paard, dan dat omstanders er iets aan zien.
Maar de situatie van ts is dat alleen de ruiter wat voelt aan het paard, alle omstanders zien niks.
En dan zou ik toch écht mijn eigen gevoel volgen