pony wil niet dat ik opstap met rijden hoe kan dat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 13:47

xEmmaxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 20:02

120941 schreef:
halloo bokkers
mijn pony wil niet dat ik opstap met het rijden als ik me been in de beugels wil doen gaat ze gelijk al lopen en met haar been slaan en als ik eindelijk er op zit gaat ze keihard rennen en bokken

ze is al door de osteopaat nagekeken en de rug zat niet vast dus daar kan het niet aanliggen ze is ook al naar de tandarts geweest dus ook geen last van de tanden!
hebben jullie misschien een idee waaraan het kan liggen alvast bedanktt voor het lezen

gr.

Ik moet zeggen ik heb een heel heet beestje, hij loopt ook altijd aan met opstappen, dan niet dat bokgebeuren enzo wat jij zegt ernaar haha :P maar werd hier zelf ook beetje gek van, verder is hij keilief maar dat vond ik altijd wel vervelend, bij mij is het kwestie nu van tegen hek of poort aanzetten en opstappen. Verder tip wat ik heb gedaan: heel vaak op en afstappen oefenen (klikt kinderachtig) maar is bij wel de oplossing geweest. En de volgende uitdaging is bij mij gewoon midden in de bak opstappen:j wordt weer veel proberen :p hoop dat je er iets aan hebt! Succes er iig mee!