nadja15 schreef:Overgangen, overgangen, overgangen!
AMEN!
En zorgen dat hij aan het been wordt, been geven, geen reactie beenhulp versterken, krijg je weer geen reactie tik achter het been.
Dus -niet- blijven drijven.
Figuren rijden en veel afwisseling. Af en toe een sprongetje, buitenritje, grondwerk etc.
Barvrouwke schreef:Stop maar eens met die knoflook. Dat kan bloedarmoede veroorzaken. Worden ze ook niet sneller van.
Waarom voer je Anijnmix?
Wat een bullshit! Dat is als je het maandenlang achtereen voert in grote hoeveelheden, maar een beetje knoflook kan geen kwaad en werkt ook nog eens goed tegen wormen.
Foeneknof anijsmix is goed voor de algehele gezondheid en voor een betere weerstand.
Foenegriek is overigens rijk aan ijzer en koper, vetten, vitamine A , B , C , E , kalk en fosfor en heeft tevens een positieve op de spijsvertering.
Knoflook is een goed middel tegen infecties , is bloedzuiverend, schimmelremmend en heeft een antibacteriele werking.
Op de spijsverteringsorganen werkt knoflook als een antisepticum en is rijk aan vit. A , B1, B2 en zwavel.
Anijs heeft een kalmerende werking, bevordert de spijsvertering, gaat gasvorming tegen, is eetlustopwekkend, lost slijm op en voorkomt infecties.

Maar ik weet het wel, als ik mijn eigen paard koop, koop ik hem van jongs af aan dan kan ik hem vormen naar mijn eigen hand. Ik ben verder super blij met het beestje hoor, maar hij was niet duur voor een fries en nu snap ik ook waarom...