Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joycie91 schreef:Mijn zus heeft geen gelijk want ze goed kent ze me niet ze zoekt nooit contact.. Alleen wanneer ze wat nodig heeft of een van der kinderen jarig is.. Maar ja ik ga hier geen discussie over voeren.. Voordat zij had reageerd waren er nog normale reacties.. Dus graag alleen nog reactie geven als het niet gebaseerd is op het bericht van MARION... Dank jullie wel

marion82 schreef:Tja wat kan ik hier aan toevoegen.
Ze is boos, snap ik. Geen contact komt van beide kanten, zij neemt de moeite ook niet. Maar goed daar gaat het nu niet om.
Joyce, je moet begrijpen dat ik je probeer te helpen. Nu luister je weer niet goed naar het hele verhaal.
Gevorderd is gelul, je hebt hooguit 2 jaar rondgehobbeld en les gehad van een niet officiële instructrice. Je weet nog niet eens of je wel op het goede been licht rijd.
Je bent boos omdat ik heb gezegt dat je niet meer op Sita mocht rijden, heb je toe ook uitgelegt dat dit kwam doordat je haar uit balans trok,vooral met je zit. Maar je bent ook streng in je handen en dat is niet fijn voor een paard. Het was niet voor niets dat mijn instructrice zei, dat je niet mocht galoperen. Je moet werken aan je eigen basis en zorgen dat je het paard niet in de weg zit. Je moet lessen nemen bij een officiële instructrice.
Ik zeg dit niet om je te pesten, ik wil je helpen. Ik weet ook niet alles, maar heb wel al ruim 12 jaar ervaring. Ik leer ook elke dag bij en heb buiten de groepslessen ook nog elk 2 a 3 weken priveles.
Wees niet eigenwijs en doe wat het beste is voor dit paard.
) doen om haar paard te corrigeren, daar heeft ze meer aan), en jullie gaan samen eerst een keer aan de longe met haar paard bezig, en van daaruit kijken of je verder kan komen? Volgens mij gaat niet alleen het paard van de TS daar heel veel aan hebben, maar jullie met zijn twee ook! Het zou toch mooi zijn als je zo gek was op je paard dat je er even allebei je ego voor aan de kant zet en misschien zo een heel nieuw begin kan maken? joycie91 schreef:Mijn zus!!!!!!! Nee sorry familie kraakt je niet af en kent je goed en schrijft geen dingen die niet kloppen..
Ten eerst kan ik goed met mijn paard overweg en weet ze duidelijk wie de baas is. Ze is gewoon nog jong en moet gewoon heel veel leren.. Wie zeg dat ik geen lessen heb MARION ?? EN als je eerst toch niet wilde schrijven had het dan lekker niet gedaan.. Want wat jij schrijft heb ik toch niks aan... De rest wil ik graag bedanken die mij tips hebben gegeven en die niet op het verhaal van MARION zijn ingegaan...
horseyfries schreef:marion82 schreef:Tja wat kan ik hier aan toevoegen.
Ze is boos, snap ik. Geen contact komt van beide kanten, zij neemt de moeite ook niet. Maar goed daar gaat het nu niet om.
Joyce, je moet begrijpen dat ik je probeer te helpen. Nu luister je weer niet goed naar het hele verhaal.
Gevorderd is gelul, je hebt hooguit 2 jaar rondgehobbeld en les gehad van een niet officiële instructrice. Je weet nog niet eens of je wel op het goede been licht rijd.
Je bent boos omdat ik heb gezegt dat je niet meer op Sita mocht rijden, heb je toe ook uitgelegt dat dit kwam doordat je haar uit balans trok,vooral met je zit. Maar je bent ook streng in je handen en dat is niet fijn voor een paard. Het was niet voor niets dat mijn instructrice zei, dat je niet mocht galoperen. Je moet werken aan je eigen basis en zorgen dat je het paard niet in de weg zit. Je moet lessen nemen bij een officiële instructrice.
Ik zeg dit niet om je te pesten, ik wil je helpen. Ik weet ook niet alles, maar heb wel al ruim 12 jaar ervaring. Ik leer ook elke dag bij en heb buiten de groepslessen ook nog elk 2 a 3 weken priveles.
Wees niet eigenwijs en doe wat het beste is voor dit paard.
Kunnen jullie nu niet gewoon een keer afspreken, jij beloofd haar op een positieve manier te helpen (je bedoelt het goed, dat zie ik, maar zeg niet wat ze allemaal fout doet maar zeg haar wat ze KAN (niet "moet") doen om haar paard te corrigeren, daar heeft ze meer aan), en jullie gaan samen eerst een keer aan de longe met haar paard bezig, en van daaruit kijken of je verder kan komen? Volgens mij gaat niet alleen het paard van de TS daar heel veel aan hebben, maar jullie met zijn twee ook! Het zou toch mooi zijn als je zo gek was op je paard dat je er even allebei je ego voor aan de kant zet en misschien zo een heel nieuw begin kan maken?
Maar ik ben absoluut bereid mijn ego aan de kant te zetten om beide verder op weg te helpen.