Ik zit scheef op mijn fiets, dus ook op mijn paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

P4ralyzed

Re: Ik zit scheef op mijn fiets, dus ook op mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 00:56

Hoeft niet hoor, de houding op je fiets is heel anders dan op een paard. Een paard is veel breder in de rug en een fiets heeft alleen een zadel. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 01:05

Wil niet veel zeggen maar alle fietsen zijn scheef..komt doordat je zelf een voorkeurskant heb, je bent of links of rechtshandig...

Heel leuk ik ben rechtshandig en mijn paard vind het werken op de rechterkant moeilijk hij is links gebogen, op de linkerhand beweegt hij veel soepeler en makkelijker en loopt hij sneller over de rug..en laat dat nu net mijn moeilijkke kant zijn.. :roll:

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:15

Wat een geweldig topic xD

Ik kan alleen zonder handen fietsen als ik eerst heel hard doortrap xD anders gaat de fiets ook gelijk een heel andere kant op dan ik wel (lijkt af en toe wel op een paard :D)
Eerlijk toegeven is de laatste keer dat ik dat gedaan heb wel heel erg lang geleden! Ben een beetje een watje.

Maar ik heb nog nooit gehoord dat ik scheef zit op een paard, dus ik denk niet dat er een heel groot verband tussen zit.