tahorselover schreef:Weetje bedankt ik vraag om tips maar krijg alleen maar geziek over dat eigenlijk mij hele zit slecht is :S nee dat maakt me erg blij bedankt dat jullie mijn rot leven nog vervelender hebben gemaakt door mijn enige vreugde (paarden) van me af te nemen. Sommige mensen die gwn netjes punten gaven voor mijn zit bedankt en als je een van die mensen was die alleen maar zeurde weet je dat zelf ook wel zo niet dan durf ik te wedden dat je zelf nog niet eens zo goed kunt rijden maar gewoon graag andere afkraakt
Dit is lager.
Wat wou je horen dan?Wen er maar aan hoor, vooral in de paardenwereld duurt het lang voordat je 'goed' bent. En het duurt nog langer voordat niemand meer commentaar op je heeft
[/quote]
Maar niemand heeft hier zitten lachen omdat je verdrietig was. Mensen vonden het wel lachwekkend dat je bij iedere reactie in de verdediging schoot terwijl er helemaal niks aan de hand was. Vind eigenlijk dat niemand met in ieder geval zijn/haar eerste post onredelijke dingen zei. Misschien is het slim om de volgende keer dat je zo'n topic maakt dan wel meteen een representatief filmpje plaatst? Gewoon een filmpje waarbij er geen factoren zijn die jouw normale houding beïnvloeden.