Tijdens het rijden trappen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xmanonw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 17:42

De foto laat nog even op zich wachten aangezien ik met buikgriep door de bbq thuis op de bank lig ;s. Morgen vroeg doe ik nog een poging!

Anoniem

Re: Tijdens het rijden trappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 19:36

Pffff beterschap meis :(:)

xmanonw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 12:58

Hoe kan ik foto's op bokt plaatsen?
Tinypic doet het niet bij mij..

xmanonw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 12:59

Yamcha schreef:
Pffff beterschap meis :(:)

Dankjewel :)!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 13:05

imageshack.us

xmanonw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 17:46

er staat dat het te groot is hoe maak je t kleiner ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 17:57

Moet je even aan een kennis vragen, is te moeilijk en veel te veel offtopic om het zo even uit te leggen. Plaats anders een link?

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 13:52

Yamcha schreef:
Kan ook een protest zijn tegen de manier waarop de hulpen worden gegeven....... geloof sowieso niet echt in niet willen bij paarden, 't is meestal niet kunnen, of niet begrijpen wat de vraag is.

Ik geloof wel in het niet willen bij paarden. Vaak ligt dat al in het karakter. Maar dan is het niet alleen als er een actie in de achterhand gevraagd wordt, dan is het bij de hele training. Zelf heb ik zo'n paard dat niet wil, ik ben heel duidelijk maar ze is gewoon altijd sikkeneurig.
Als je paard niet wil, dan zie je dat wel bij de hele training. Draf, stap en galop. Nu is dat alleen als je iets vraagt van de achterhand.
Dat kan drie dingen betekenen: of je paard heeft nog niet genoeg spieren in de achterhand gekweekt en is simpelweg nog niet in staat om zulke oefeningen te doen, of het heeft een medische oorzaak, of het kost je paard teveel moeite om de achterhand te gebruiken en daar heeft hij simpelweg geen zin in.
Ik denk dat alleen jij dat kan beoordelen, want ik kan het karakter van jouw paard niet ruiken vanaf hier.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 14:10

Narita schreef:
Yamcha schreef:
Kan ook een protest zijn tegen de manier waarop de hulpen worden gegeven....... geloof sowieso niet echt in niet willen bij paarden, 't is meestal niet kunnen, of niet begrijpen wat de vraag is.

Ik geloof wel in het niet willen bij paarden. Vaak ligt dat al in het karakter. Maar dan is het niet alleen als er een actie in de achterhand gevraagd wordt, dan is het bij de hele training. Zelf heb ik zo'n paard dat niet wil, ik ben heel duidelijk maar ze is gewoon altijd sikkeneurig.
Als je paard niet wil, dan zie je dat wel bij de hele training. Draf, stap en galop. Nu is dat alleen als je iets vraagt van de achterhand.
Dat kan drie dingen betekenen: of je paard heeft nog niet genoeg spieren in de achterhand gekweekt en is simpelweg nog niet in staat om zulke oefeningen te doen, of het heeft een medische oorzaak, of het kost je paard teveel moeite om de achterhand te gebruiken en daar heeft hij simpelweg geen zin in.
Ik denk dat alleen jij dat kan beoordelen, want ik kan het karakter van jouw paard niet ruiken vanaf hier.

Mee eens, heb ook zo'n merrie gehad.. Super lief beest maar als die geen zin had :Y)

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 15:04

Geryon schreef:
Mee eens, heb ook zo'n merrie gehad.. Super lief beest maar als die geen zin had :Y)

Sommige paarden zijn gewoon chronisch ongesteld, vandaar dat het altijd de merrie's zijn die chagerijnig zijn :')

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 17:57

Het is niet een pijnreactie? doet ie dit ook als je zonder zadel rijd?
Het kan natuurlijk ook puur koppigheid zijn, en daarmee onder het werk uit proberen te komen.. Zo een ken ik ook. :+