werkte over het algemeen prima, nu is ie zo mak als een lammetje en sukkelt soms zelfs
Misschien het proberen waard..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
werkte over het algemeen prima, nu is ie zo mak als een lammetje en sukkelt soms zelfs
Misschien het proberen waard..
Kijk ook goed waarom het is, is het omdat hij gewoon energie heeft? Of om onder het werk uit te komen, of nog iets anders? Pas wel op met dat uit laten razen, ik ken paarden waar je nu pas op kan stappen als ze eerst 10 minuten aan de longeren 'hun energie kwijt moeten raken' EllaBellaah schreef:Ik zou doen wat inderdaad Vivian__ ook zegt, als je kiest voor uit laten razen, ga dan ook net zo lang door tot dat jij zegt dat hij mag stoppen.
Urielle schreef:EllaBellaah schreef:Ik zou doen wat inderdaad Vivian__ ook zegt, als je kiest voor uit laten razen, ga dan ook net zo lang door tot dat jij zegt dat hij mag stoppen.
Dat werkt ook alleen bij de paarden die niet werkelijk heel rennerig zijn. Op de adrenalinekick kunnen ze uren verder zonder hun vermoeidheid te voelen. Ik heb zo ook al eens 2,5 uur in galop gezeten en toen moest ik zelf bakzeil halen en dat is niet wat je wilt. Dat paard blijft nu nog steeds uren voor je lopen, dat is dan weer de zonzijde ervan.