Ik geef het op ... of toch niet ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Colani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:32

ja maar onze afstanden liggen behoorlijk uit elkaar, wij zijn gelegen tegen de grens van limburg.

betadine

Re: Ik geef het op ... of toch niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 14:37

oei, dat is wel heel ver. Spijtig... ben het ondertussen wel al gewoon. Dan denk je in de beschaafde wereld te wonen en zit je eigenlijk nog in het hol van pluto |o

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:53

ik weet ook niks in jou omgeving.
Maar ik heb al een bijpaard gehad dat M9 aangereden was, ok 't had door omstandigheden wel een maand of 2 stilgestaan. Maar ik kon hier minimaal 3x/week mee rijden (gratis) en als ik wilde gaan lessen bij een instructeur naar keuze (wel zelf te betalen)

@colani: wel fijn te weten dat jullie achter een correcte aanpak naar paard en ruiter toe staan.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 19:01

Yamcha schreef:
Oh, nu begrijp ik het.

http://www.dwdewispelaere.com/en/dressa ... nce_2.html

Ik zou zeggen, neem contact op met hen, zij zullen waarschijnlijk wel fijne instructeurs weten met goede leerpaarden :)

Heb net gebeld. Geen paarden beschikbaar en hij kon me ook niet verderhelpen spijtig gneoeg...

Anoniem

Re: Ik geef het op ... of toch niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:03

Oh wat jammer. Dan weet ik het ook niet. In Nederland wel, maar daar heb jij niets aan...... spijtig.