Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Trouwens bij mennen word er wel gegalopeert
Saar4 schreef:IK draaf kilometers over het asfalt. Mijn pony is nooit kreupel. Wel heb ik er ruim 4 jaar over gedaan om de pezen voldoende af te harden. Nu heeft ze pezen als staalkabels. Galloperen doe ik niet op de weg i.v.m. uitglijden. Ook komt er bij gallop denk ik te veel druk op de pezen te staan.
ingeo"]
[quote="Saar4 schreef:IK draaf kilometers over het asfalt. Mijn pony is nooit kreupel. Wel heb ik er ruim 4 jaar over gedaan om de pezen voldoende af te harden. Nu heeft ze pezen als staalkabels. Galloperen doe ik niet op de weg i.v.m. uitglijden. Ook komt er bij gallop denk ik te veel druk op de pezen te staan.
mijndario"]
[quote="*Tamara* schreef:In principe draaf ik wel op asfalt, omdat er hier in de buurt nergens ruiterpaden te vinden zijn en in de winter rij je het gras kapot, dus dan maar op de weg. Galopperen in principe niet, maar heb het wel een paar x gedaan toen Cherra op de terugweg van een ritje aan de kletter ging op een geasfalteerde landweg. Maar je merkte er later nix van bij dr, geen warme benen, geen kreupelheid, dus blijkbaar kunnen die benen best wat hebben![/quote]
Misschien merk je hiervan niet direct iets*denkt* *denkt*
![]()
Maar over het algemeen; paardenbenen zijn niet schokbestendig.![]()
Ja ik weet het, ben een beetje vaag aan het doen![]()