koppel problemen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:29

Ik zou het niet durven te zeggen, heb het nog nooit meegemaakt. Als je de precieze oorzaak ook niet weet is het moeilijk. Als het echt onwil is zou ik zeggen consequent zijn. Been en stemhulp geven en bij geen reactie bijtikken. Maar als ze het vroeger altijd goed deed en nu opeens niet dan is er mss wel meer aan de hand. Dat moet je eerst uitsluiten voordat je streng gaat optreden vind ik persoonlijk. Daarom is het slim om iemand met ervaring te zoeken die jullie in het echt ziet rijden en kan uitleggen waarom ze zo reageert.

melody7Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 19:30

Relaxed schreef:
melody7 schreef:
ja, ze vindt het ook moeilijk, en galop zat er pas een week in, dus 't is ook niet gek dat ze het moeilijk vindt, alleen nu gaat ze dus niet meer harder dan stap, en ik weet dus niet wat ik daartegen kan doen?

Volgens mij zit de galop er vanaf de geboorte al op hoor :+ ;)

Ik blijf erbij, zoek iemand die je helpt, kan er niemand bij jou komen?

:')
ik denk ook niet dat ik met een krantenwijk, privé lessen aan huis kan betalen :n

capopjekop

Re: koppel problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:36

Ligt eraan hoe groot je wijk is. Je hebt al priveles vanaf 15 euro per half uur/uur. In een half uur kun je al veel doen, zeker als je van te voren al warm gereden hebt.

melody7Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 19:38

capopjekop schreef:
Ligt eraan hoe groot je wijk is. Je hebt al priveles vanaf 15 euro per half uur/uur. In een half uur kun je al veel doen, zeker als je van te voren al warm gereden hebt.

en is dat dan aan huis? want ik heb dus geen mogelijkheid om ergens heen te gaan
ik dacht dat je dan al snel aan de 30 euro zat.. met reiskosten etc.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:39

Was bij mij wel. Je moet gewoon even zoeken. De meeste instructeurs proberen om mensen die bij elkaar in de buurt wonen te combineren, dat scheelt je al in de voorrijdkosten. Ik betaalde vorig jaar wel 15 euro voor een half uur in totaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:40

melody7 schreef:
capopjekop schreef:

en is dat dan aan huis? want ik heb dus geen mogelijkheid om ergens heen te gaan
ik dacht dat je dan al snel aan de 30 euro zat.. met reiskosten etc.

Mijn juf kwam bij mij thuis voor 20 euro per uur.. Zij was zelfs een prof :j

melody7Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 19:43

mm, dan zal ik eens gaan zoeken (uiteraard is met de eigenaar overleggen)
en dan kijken of dat iets is.. maar ik heb nogsteeds hoop dat ze na een bosrit wat vrolijker wordt :')

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:25

Ook mij lijkt het heel verstandig om hulp te zoeken ipv zelf maar wat aan te modderen. Je hebt overduidelijk niet genoeg ervaring om zelf een paard te beleren. Vraag aub hulp voordat je over een halfjaar helemaal niks meer kan met het paard.