Japeloup schreef:Yamcha wat een lekker bolletje wol, heerlijk. Fijn dat je er op mocht en dat het goed voelde
Even een klein commentaartje op de foto's.
Aller eerst vind ik je beenligging netjes. En zit je fijn rechtop. Op de eerste foto werk je te veel terug met je binnenhand, maar zit je wel recht.
Op de tweede foto, heb je je binnenhand wel beter, maar knik je in in je rechterheup en komt je zitvlak volgens mij te veel naar buiten (links). Je ziet daar ook dat je net iets te veel naar de rechterschouder van je paard kijkt.
Veder vind ik dat je beter als op Vegs op je kont zit... Maar daarvoor heb ik wel een idee.... Ik ga jou gewoon een paar keer met mijn voltige singel op Vegs laten rijden

Thanks voor je commentaartje
en klopt, ik wilde op de tweede foto linksom, en hij is een beetje stijf op rechts, links heeft hij langere spieren zeg maar, dus hij wilt liever niet linksom, dus ik ging overdreven op links zitten, en ik deed een beetje teveel 
En ja, was goed voor mij om eens op een ander paard te zitten, leer ik ook weer van, maar vooral goed voor het zelfvertrouwen 
Dat plan met die voltigesingel, da's wel grappig, maar ik ga niet op Vegs komen zonder beugels
Maar wacht eerst de foto's met Vegs af, jullie
ik heb ze nog niet, maar dat komt 
Amanda schreef:Je past er prima op

Ik ben ook klein, dat scheelt
is wel makkelijk opstappen, zo een IJslander
SabM schreef:@Yam, ik moet zeggen dat ik je op deze ijsco ontspannender vind zitten dan op je Vegs.
Mss is dit en veilige hoogte?
Dat zal 't wezen
Veilige hoogte is het wel ja, je kan niet al te diep vallen zeg maar 
Whahaha KT wat leuk, paard op de trap. Stoer 
SabM schreef:Gisteren om 19 uur nog op mijn suuske gestapt... was al MIN 12 daarzo
Suus was rete sjagarijnig en heeft niet lief gedaan met poetsen, zadelen. Ze trok gewoon haar neus in de krul van boosheid Gut en dan ben ik zo verliefd op haar bozige toet en dan krijg ze kusjes... wordt ze nog bozer
geweldig, echte merries zijn het dan ook, die kun je zo mooi op de kast jagen 
Fijn dat rijden goed ging, dat gaat echt steeds beter, hè? Super 
Japeloup schreef:Ik vind dit ook geweldig weer, heb dit liever dan een hitte golf, maar alleen een beetje jammer dat je nu zo weinig met de paarden kan. Gelukkig kan ik in de wei stappen. Paard en me zelf pak ik dik in zadel er op en stappen maar.
Zal eens kijken of ik nog meer foto's kan vinden. Van Joepje heb ik meer foto's dan van Palousa/witje. Maar dat geeft niet toch?

Meer pics