Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Das inmiddels alweer opgelost, en tegenwoordig rijd ik dus alleen nog maar met kort springzweepje. (omdat een of andere malloot mijn pas nieuw gekochte dressuurzweep kwijt heeft gemaakt
) fabienne"]
[quote="runningkawa schreef:Wil ik met de 1,5 cm spoor hem raken moet ik mijn hak optrekken, met die van 3m niet of nauwelijks.

sjaantje schreef:Ik rijd met sporen van 2 cm met klein scherp wieltje. Af en toe moet ik rijden met "tangen". Die zijn heeel lang met ook een klein scherp wieltje aan het eind. Zij zijn ongeveer 6 cm lang.
Bij de pony's mag je alleen niet met wieltjes rijden dus bij mij kun je ze bijna niet zien.
Aqua8horse"]
[quote="sjaantje schreef:Ik rijd met sporen van 2 cm met klein scherp wieltje. Af en toe moet ik rijden met "tangen". Die zijn heeel lang met ook een klein scherp wieltje aan het eind. Zij zijn ongeveer 6 cm lang.
Bij de pony's mag je alleen niet met wieltjes rijden dus bij mij kun je ze bijna niet zien.
Aqua8horse"]
[quote="sjaantje schreef:Ik rijd met sporen van 2 cm met klein scherp wieltje. Af en toe moet ik rijden met "tangen". Die zijn heeel lang met ook een klein scherp wieltje aan het eind. Zij zijn ongeveer 6 cm lang.