Paard gaat voor X op z'n rem.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Re: Paard gaat voor X op z'n rem.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 18:23

Herkenbaar probleem, mijn fjord kon dat ook fantastisch!
Bij mij was het toch, dat ik onbewust toch al aan het denken was aan halthouden en mevr. niet van gisteren was en dan al in de ankers ging.
Kwam gelukkig vaak wel tot op X.

Pas toen ik echt door reed (ook in gedachten) ging het beter, echter ahum, halthouden ging dan wel eens minder elegant.
Want je moest toch ergens wel afgroeten.

Overigens kijk maar eens rond, zie heel wat paarden die er een handje van hebben.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:55

Mijn paard doet het ook! Sinds ik Z ben gestart presteert hij het om bij iedere proef vol in de ankers te gaan, net een paar meter voor de letter waarbij ik moet afgroeten.
Nu ik het topic zo doorlees, zal ik zelf wel teveel denken aan het feit dat dit het laatste onderdeel is. Op het moment dat ik bij I moet halthouden doet hij het een paar meter voor I en op het moment dat ik bij X moet halthouden al een paar meter voor X..
Neem aan dat mijn paard de proefjes niet uit zijn hoofd kent :D!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 08:39

Cacharel deed dat met de vorige amazone ook en dan vooral in 1 zz licht proef waar je op het einde nog even over x moet galopperen, en door moet gaan in contra galop . Leek net een westernpaard hoe ze dan kom stoppen :D

Marieke heeft haar toen een paar keer hc gestart met zweepje, en het zo opgelost.

Wat ik zelf ook denk, dat je in je achterhoofd weet dat hij kan gaan stoppen en onbewust al wat anders gaat zitten. Probeer hem vanaf het afwenden (extra) klein en vlug te houden en op het achterbeen, maar toch voor je uit.