Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar volgens mijn lesgeefmeneer ging het heel netjes. Zo oefenen wij ook alvast de keertwending om de achterhand, ik rijd tenslotte al L1 ...
.
JollyJumper schreef:Ik had nog nooit een appuyement gereden in mijn leven en afgelopen dinsdag in de les voor het eerst gedaan. Ik snapte nl. ook nooit iets van al die uitleg. Ben meer een praktijkmens denk ik. Maar nu vroeg ik mijn instructeur gewoon om het eens duidelijk in de praktijk uit te leggen. En eigenlijk was het niet eens zo moeilijk. In het begin is het even wennen, vooral als je het wilt vergelijken met wijken. Maar als je het eenmaal door hebt is het niet zo moeilijk. Nou heb ik misschien wel makkelijk praten, mijn paard kent al die oefeneningen natuurlijk al, dus voor mij is het gewoon heel makkelijk. Als hij het niet goed doet, ligt het aan mij.... Maar volgens mijn lesgeefmeneer ging het heel netjes. Zo oefenen wij ook alvast de keertwending om de achterhand, ik rijd tenslotte al L1 ...
.
Tja, ik vind het gewoon leuk om al die nieuwe dingen te leren, dus doen we dat af en toe gewoon even, anders word het zo saai vind ik. Het heeft ook voordelen om een goed 'leerpaard' te hebben.