Pony die hangt op haar bit.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

caramelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 22:00

dior_bokt schreef:
caramelove schreef:
hallo, met de lesgeefster hier. deze ponny heeft iets aan haar linkerachterbeen, en sinds dat we begonnen zijn met springen, want het is zo aangeboren dus het kan geen kwaad, is ze meer op haar voorhannd gaan lopen, waarschijnlijk omdat ze last had van haar achterbeen, dan zijn we 3maand gestopt met springen, maar het hielp niet, we reden haar constant voorwaarts neerwaarts, en lieten haar veel schakelen en overgangen maken, na de drie maanden zijn we opnieuw gestart met springen en zijn we jumpings beginnen doen met haar, maar is ze amper te houden en stelt ze haar constant recht, ze heeft nu een watertrens, en reed vroeger bij de vorige eigenaar met een pessoa, maar daar hebben we het niet zo voor. We rijden vooral op de benen, maar als we ons benen aanduwen, gaat ze zelf gaan hangen, als je haar uitstapt steekt ze haar hoofd in de grond zodat ze kon hangen, daarom zijn we opzoek naar een bit die we 2 weken kunnen gebruiken dat ze weer wat anders gewoon is, en daarna weer over te schakelen op ons gewoon bit, ofwel een ander bit, maar gewoon met een andere functie, daarom niet perse een zwaarder bit.

heel grappig ts dit schrijf jij gewoon zelf, je lesgever schrijft pony niet met twee nn.

pardon? kheb juist les gehad wijf, ga weg vn mijn post, gal.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:01

Citaat:
stop keer met u hollandse uitspraakskes, sorry ze, ma gaat gij zeggen dat het aan mij, mijn lesgeefster en mijn pa ligt? hou gewoon u bek, ik vraag hier niet om jullie tips die ik al een jaar gebruik dus zwijg gewoon, jullie weten niet eens hoe een moeilijke pony ik heb. ik zeg niet dat het aan mijn pony ligt? staat dat hier ergens. ik weet waar het aan ligt, ma we kunnen er niets aan doen, en we moeten dringend een ander bit hebben waar we 2weken kunnen mee rijden, en daarna terug naar het oude gaan. ik weet wat ik doe ma fy! ga gewoon weg! met under scheve commentaar ;s

zal ik dan maar in gebrekking vlaams praten net als jij? _O-

en ja, ik zeg dat het aan jou ligt. en als je instructrice en je vader beide denken dat het opgelost wordt door even twee weken een scherp bit erin te hangen om je pony "even" recht te krijgen ipv er tijd en moeite in te stoppen om hem rijtiechnisch voor elkaar te krijgen, dan ligt het ook aan hen.

het is trouwens makkelijk roepen hoe moeilijk je pony is, betekend dat dat je dan gerechtvaardigd bent om je er makkelijk vanaf te maken? nee dus!
je kan er wel wat aan doen, maar dat wil je niet en je gooit liever zwakke smoesjes op en scheld op mensen die je ( in eerste instantie) oprecht willen helpen omdat je een te groot bord voor je kop hebt om eens goed en hard naar jezelf te kijken.

en daarbij...

Citaat:
ik zeg niet dat het aan mijn pony ligt? staat dat hier ergens.

nou... :')

Citaat:
dat doe ik ondertussen al een half jaar, bij mijn lesgeefster doet ze juist hetzelfde, het ligt niet aan de ruiter dus, maar gewoon aan haar

abeltje_xx

Re: Pony die hangt op haar bit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:03

net les gehad? knap dat je kan lessen en bokken tegelijk :roll:

caramelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 22:05

wtf? NET les gehad, ik heb van 20uur tot 21 uur les gehad, en ik ben goed bevriend met mijn lesgeefster? was u probleem? gade mijn leven gaan controleren miss?
fy! ga gewooon weg.
dom hollands wijf.

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:05

Er zijn hier genoeg tips gegeven, wat kan gaan helpen bij je pony,
En mensen gaan uit schelden is niet erg :n netjes van je ts,
dan is de kans groot dat je niet meer geholpen gaat worden,
Als je bij die lesgever al een hele tijd lest en je ziet geen veranderingen meer komen,
Dan kan je er beter mee gaan :)* stoppen, en opzoek gaan naar iemand anders die je wel kan gaan helpen,
Jou intructeur heeft niet veel kennis, als ze het wil gaan oplossen met andere bitten,
Ik ga wel even temen ts gaat veelste ver in dit topic, met schelden op andere mensen.
Laatst bijgewerkt door dior_bokt op 10-12-11 22:13, in het totaal 2 keer bewerkt

caramelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 22:09

meiske? gij wel fzo? kweetniet ze, maar this toch raar dat mijn lesgevers allemaal hetzelfde zeggen, ge kent mijn ponny niet dus hou u mond! en wa kan mij da schelen? ik heb mij gewoon geregistreert voor dit te weten, die forums zijn echt top --' ik krijg het van al die betweters, in heel de manege waar ik sta zeggen ze dat ik een ander bit nodig heb? overal zeggen ze het, op jumping overal
maar ik ga mijn profiel hier is weg doen, want ben het beu met al die zever
byeeeee xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx luvies.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:09

caramelove schreef:
wtf? NET les gehad, ik heb van 20uur tot 21 uur les gehad, en ik ben goed bevriend met mijn lesgeefster? was u probleem? gade mijn leven gaan controleren miss?
fy! ga gewooon weg.
dom hollands wijf.

zo zeg, heeft je moeder je nooit geleerd dat als je niks aardigs te zeggen hebt je dan maar niks moet zeggen.
daar mag je nu toch wel naar luisteren.

of is dat te "hollands" voor je? :z

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:11

caramelove schreef:
meiske? gij wel fzo? kweetniet ze, maar this toch raar dat mijn lesgevers allemaal hetzelfde zeggen, ge kent mijn ponny niet dus hou u mond! en wa kan mij da schelen? ik heb mij gewoon geregistreert voor dit te weten, die forums zijn echt top --' ik krijg het van al die betweters, in heel de manege waar ik sta zeggen ze dat ik een ander bit nodig heb? overal zeggen ze het, op jumping overal

nou dag he!
niemand zal je missen :evaw:

caramelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 22:11

ja, dat is te hollands voor mij sorry.
& wees gerust, ik moet geen hollandse mensen die mij missen hahahah ;d
leer keer stekken geven? zou miss ook al helpen (:

linnieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:14

caramelove schreef:

als iedereen zegt dat je een ander bit nodig hebt, waarom vraag je hun dan niet om advies... Jullie liggen daar blijkbaar op 1 lijn.. Kunnen zij je helpen. En als ze niet weten wat voor bit je nodig hebt. Hoe weten ze dat het dan aan het bit ligt.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:15

caramelove schreef:

aww geen zorgen hoor juffie, misschien leer je het nog :')

Citaat:

heb je liever hollanders die je raken? _O-

caramelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 22:16

abeltje_xx schreef:
caramelove schreef:

aww geen zorgen hoor juffie, misschien leer je het nog :')

Citaat:

heb je liever hollanders die je raken? _O-

omg humor?

dreamerzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:18

Misschien moet je zelf ook even een nieuw bitje in je mond hangen TS, kan je misschien wel fatsoenlijk schrijven.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:20

Het is gezellig hier :D

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:21

humor? nee hoor, bloedserieus ( mist proestende smiley ;) )

wilde jij niet weggeaan trouwens, net kon je niet wachten om te vertrekken :P
volgens mij is het ook bijna bedtijd voor kleine bijdehandjes.... :evaw:

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:22

Bizzybijtje schreef:

haha, ja toch. heerlijk vermaak op de zaterdag avond :D

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:23

Ik hou mij buiten dit vermaak :D , ik heb geen zin een waaschuwing of een ban,
Ik heb de mods tem gestuurd ,dus ze zullen straks dit topic wel gaan bekijken,
Laatst bijgewerkt door dior_bokt op 10-12-11 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:24

abeltje_xx schreef:
Bizzybijtje schreef:

haha, ja toch. heerlijk vermaak op de zaterdag avond :D

Absoluut, wou vroeg mijn bed in maar.... :D

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:31

Moderatoropmerking:
gast slotje voor overleg

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 18:22

Moderatoropmerking:
Zoals duidelijk mag zijn, gaat dit topic niet meer terug open. TS staat klaarblijkelijk niet open voor adviezen en kiest in plaats daarvan voor de aanval, waar de sfeer uiteraard niet beter van wordt.