Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
datbenik13 schreef:okee. maar waarom deed ze het eerst dan wel ? en zonder ruiter doet ze hetook niet dus dan kan het toch neit aan mij lichen ??
datbenik13 schreef:het kan toch niet aan mij lichen als die pony gewoon niet kan sprignen ?? hallo hij heeft 6 jaar lang op de wei gestaan en kon niks hij kan nu rijden ongever anderhalfjaar en hij loopt gemakkelijk over balkjes heen e jullie zeggen dat het MIJN SCHULD IS ?? en een instructrice weet ook niet alles hoor.. we izjn toch ook maar mensen
datbenik13 schreef:het kan toch niet aan mij lichen als die pony gewoon niet kan sprignen ?? hallo hij heeft 6 jaar lang op de wei gestaan en kon niks hij kan nu rijden ongever anderhalfjaar en hij loopt gemakkelijk over balkjes heen e jullie zeggen dat het MIJN SCHULD IS ?? en een instructrice weet ook niet alles hoor.. we izjn toch ook maar mensen
datbenik13 schreef:nou ik rij echt l1 oor vraag maar aan lien8 die weet het wel enne die vragen:
ik rij nu al ongeveer driekwart van het jaar op haar
dat verschild, de ene keer 4 dagen en de nadere keer 2 dagen.
ik rij dressuur en buitenritjes doe ik ook vaak en zonder zadel poetsen, wandelen eigenlijk alles wel, vrijheidsdressuur weet ik veel wat allemaal in iedeervegal wel veel xd
nou ik rij wel echt L1 EN ALS JE HET NIET GELOOFD DAN TOCH NIET XD
datbenik13 schreef:hoe bedoelt u ?? ik rij gewoon erop af geef het laatste stukje been en dan probeert ze haar benen op te trekken maar ze schopt r gewoon tegen aan. en ik doe echt mijn best wel. en ja ik doe wel L1 XD
datbenik13 schreef:maar mensen ze probeert het wel ze trekt haar voetje op maar dan loopt ze erna gewoon er door heen xd