Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dromen schreef:@ Aleeneh & superwoman
hmmm tijd voor plan c dus.
Ik heb echt jaren gehoord dat je kneepjes moet geven, maar als twee zeggen dat het fout is: dan zal het wel fout zijn.
Voor de rest heb ik gehoord; ontspannen rijden, maar dat lijkt ook niet echt te lukken.
Foulplay_ schreef:Maar hij moet niet aan de teugel lopen hé van mij, dat is het probleem niet. Gewoon dat hij de laatste weken niet meer kan ontspannen op één of andere manier. Dus ik denk dat hij ergens last van heeft. Snap je? Ik heb echt geen nood aan tips of beoordeling van hoe hij loopt op de foto. Dit is enkel als voorbeeld van hoe hij 'normaal' loopt.
Foulplay_ schreef:Maar hij moet niet aan de teugel lopen hé van mij, dat is het probleem niet. Gewoon dat hij de laatste weken niet meer kan ontspannen op één of andere manier. Dus ik denk dat hij ergens last van heeft. Snap je? Ik heb echt geen nood aan tips of beoordeling van hoe hij loopt op de foto. Dit is enkel als voorbeeld van hoe hij 'normaal' loopt.
SophieFT schreef:Kan iemand mij hier helpen?
Als ik goed heb losgereden gaat mijn pony snel ontspannen lopen, dwz aan de teugel. Maar dan hangen mijn teugels in een boogje, als ik de teugels dan weer strakker neem gaat m'n pony al snel weer met het hoofd omhoog lopen. Wat doe ik hier fout?
Foulplay_ schreef:Hallo,
Mag ik hier ook een vraag stellen of jullie eventueel toevallig weten waar mijn paard last van heeft onder het rijden, waardoor hij niet meer ontspannen loopt? Of moet ik daar een apart topic voor maken?