Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
0152141488 schreef:@ _Esther_87_
Wist ik nog eens nie over die wet XD
Kijk, we waren eerst gewoon vrienden.... Maar nu heeft hij een nieuw paard.... En denk dat hij daar alles mee kan doen..(letterlijk).
En mijn kleine drukte maker, kan niet echt goed tegen als je opeens in volle galop lang komt scheuren, want dan wil zij mee.... En dan zit ik weer.... HELP!
Kan ik eerst mijn paard onder controle houden en dan nog zijn paard.....
Kiwipitje schreef:Nou ik vind de hele openingspost anders niet gaan over of jij je al dan niet te verantwoordelijk voelt, maar meer over dat iemand niet naar je luistert, scheldmailtjes en commanderen.

0152141488 schreef:vuurneon schreef:Je bent 14, dus je hoeft gelukkig nog niet verantwoordelijk te zijn.
Vergis verantwoordelijk zijn niet met betweterig, want er leiden meer wegen naar Rome. Helemaal in de puberteit overschat je jezelf snel... Hij dus ook.
Durf je nu wel alleen te rijden?
Gaat, kijk: ik ging galopperen maar ze ze ging gewoon er vandoor, toen we uit het bos gegaloppeerd waren ging ze over de openbaren weg..... Uit eindelijk viel ik in de berm op modder en zij bleef gelukkig stil staan XD
Gelukkig hielpen mensen mij, maar dit is nie de 1e keer....

0152141488 schreef:Wis je dat er les(sen) bestaat er dan ik dat ook krijg, en dat die mevr, uit legde wat er misschien gebeurde tijdens het op hol slaan....
Ik was 13 toen ik hem haalde, ergens in Zwolle.... XD (ok dit is l* lig) XD
Maar even, dit in eigelijk de frns probleem, zij staan toe om kinderen van 13 jaar oud buiten te laten rijden.
PIEP !