paard doet gemeen bij aanraking rug, en het aangaloperen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leeroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:30

Fijn dat ie wat beter gaat ... Maar als hij echt iets heeft wat knelt in de rug of elders zal hij op korte tijd weer protest geven .Denk eraan een dier speelt geen comedie . Een visite van een goede osteopaat is hier volgens mij welkom ...
Als er iets knel zit , kan hij zich alleen maar uiten door zo te doen ... spijtig dat veel mensen geen verband leggen met een lichaamlijk probleem . Ik zelf had ook dergelijke probleem en had een osteopaat laten komen ... ben ik blij dat ik dat gedaan had ,want er zat nl een heel belangrijk gewricht gekneld ,dat was van een val die hij maanden ervoor had gedaan en dat manifesteerde zich pas later .Het is nu 8 maaden geleden dat de osteopaat geweest is en alles is nog altijd goed ...
Zo zie je maar dat een paard geen comedie speelt ... Veel geluk en veel plezier nog met je paardje

Liekk

Re: paard doet gemeen bij aanraking rug, en het aangaloperen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 22:39

heel erg bedankt, ik probeer er echt alles aan te doen dat hij goed nagekeken wordt, als hij van mij was had ik allang hem laten onderzoeken ik vind het ook heel jammer dat ik verder dan er niet meer op rijden er niks aan kan doen omdat hij van de manege is

Leeroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:48

Tja heel begrijpelijk als het niet je paardje is, dat je niets kan of mag ondernemen ... Het is al héél lief van je dat je hier om raad vraagt en je zorgen om hem maakt ... grtjs

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:24

Vermoedelijk pijn , misschien rugproblemen ?
Hoop dat ze snel het beestje is laten nakijken door een dierenarts :)

Lianne26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:19

Als ik het goed lees is het paard al eens nagekeken door een dierenarts en pas geleden gemasseerd. Daarnaast is het zadel aangepast, dus dat zou het ook niet kunnen zijn.
Er is ook nog een mogelijkheid dat het in de ruggengraat zit dus dan kan een osteopaat of fysio bij helpen, die kijken ook naar het gehele paard, dat kun je nog als tip geven aan de eigenaar.