Gemeen gebok..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Gemeen gebok..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:07

Als ik in je profiel kijk kan ik niet zeggen dat ik heel blij wordt van de ligging van je zwarte zadel.. Dus ik denk dat het hier weldegelijk aan kan liggen.

Ankje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:18

Heb met m`n paardje ook wel eens een een bokje gehad in de galop. Ze staat bijna 24/7 in het land en er wordt 3 dagen in de week met haar gewerkt (steeds weer wat anders elke keer!)

Die van mij deed het alleen als ze moest aanspringen, deed ze het niet dan een tikje met de zweep en als dank je wel daarvoor kreeg ik een bokje! Nu ze steeds beter aanspringt op stem en beenhulpen is het bokken ook over!

Misschien zou het dus ook kunnen liggen aan de manier waarop je in de galop komt??

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 11:49

Amaryllis schreef:
Als ik in je profiel kijk kan ik niet zeggen dat ik heel blij wordt van de ligging van je zwarte zadel.. Dus ik denk dat het hier weldegelijk aan kan liggen.

Dat is gelukkig niet mijn huidige zadel =D

Edit: Typo

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 11:51

Ankje11 schreef:
Heb met m`n paardje ook wel eens een een bokje gehad in de galop. Ze staat bijna 24/7 in het land en er wordt 3 dagen in de week met haar gewerkt (steeds weer wat anders elke keer!)

Die van mij deed het alleen als ze moest aanspringen, deed ze het niet dan een tikje met de zweep en als dank je wel daarvoor kreeg ik een bokje! Nu ze steeds beter aanspringt op stem en beenhulpen is het bokken ook over!

Misschien zou het dus ook kunnen liggen aan de manier waarop je in de galop komt??

Daar kan het misschien ook wel aan liggen.
Toen ik der net had, kreeg ik der moeilijk in galop. Rechtdoor snapte ze het niet, dan ging ze gewoon versnellen.. Tegenwoordig geef ik nog amper beenhulpen, omdat ze echt heel graag héél snel loopt, ze zit meteen over het tempo, waardoor ik vooral met stemhulpen werk.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 16:37

Volgens heb je de oorzaak zelf al vermeld...paard komt waarschijnlijk veel te weinig buiten. Verder zou ik misschien een osteopaat of zadelpasser laten langskomen