Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rox87 schreef:Ik rij ook met een wat scherper bit, ik rij langs een vrij drukke weg.... Ik vind het wel zo veilig dat ik dan een noodrem heb mocht het nodig zijn! In de jonge jaren van mijn paardje zijn we ook nog wel eens in blinde paniek aan de kletter gegaan voor een vrachtwagen...... Ik weet dat ik het dan niet ga redden met een boom, aan één teugel trekken en al helemaal niet met prrrrrrt!
_Dune_ schreef:Ik heb er geen hulpteugel aan hangen, maar de HOOO-knop werkt prima. Bij paniek is het de kunst om even los te laten, zelf ontspannen en dan terugnemen door zit, ophouding en de HOOO-knop. Werkt hier prima. Als ik niet eerst loslaat en ontspan, dan werkt de rest ook niet.
mylene32 schreef:_Dune_ schreef:Ik heb er geen hulpteugel aan hangen, maar de HOOO-knop werkt prima. Bij paniek is het de kunst om even los te laten, zelf ontspannen en dan terugnemen door zit, ophouding en de HOOO-knop. Werkt hier prima. Als ik niet eerst loslaat en ontspan, dan werkt de rest ook niet.
geloven ze hier niet

Anne_GTI schreef:Ariebren schreef:Waarom buiten gaan rijden met een paard die dat nog niet aankan ??
Ik rijd altijd buiten, heb geen binnenbak.
Ariebren schreef:Waarom buiten gaan rijden met een paard die dat nog niet aankan ??