Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blabla1980 schreef:Nog een aanvullende vraag...mischien een stomme vraag. Maar als het ligt aan een slechtpassend zadel zou het paard dan ook gevoelig reageren als ik opzijn rug druk?
Maw, kan ik controleren of hij last heeft van zijn rug door metm ijn hand zijn rug af te gaan?
Blabla1980 schreef:Nog een aanvullende vraag...mischien een stomme vraag. Maar als het ligt aan een slechtpassend zadel zou het paard dan ook gevoelig reageren als ik opzijn rug druk?
Maw, kan ik controleren of hij last heeft van zijn rug door metm ijn hand zijn rug af te gaan?
Blabla1980 schreef:Ik heb gister wel nog ontdekt dat tijdens het rijden Ho echt stilstaan is, dus dat ga ik proberen te gebruiken bij het opstappen.
Verder zal ik voor de zekerheid eens naar het zadel kijken. En eens voelen of zijn rug gevoelig is.
Maar ik heb echt het idee dat het of spanning of ongehoorzaamheid is. Want als ik 5 minuten erop zit is het over en hoor je hem gewoon ontspannen. En je kunt me niet wijs maken dat dat ook gebeurd bij een slecht passend zadel