Paard loopt niet ontspannen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Re: Paard loopt niet ontspannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 08:30

Maar ze heeft niet zoveel zin dat er andere mensen op dr stal komen en ik snap het wel en zei kan trouwens ook les geven :)

Elskexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 08:40

ik denk inderdaad, ook goed gaan longeren, zelf ben ik niet zo'n fan van de bijzet, want je drukt je paard toch iin een houding. (mijne flipt m met bijzet)
Elastiek zou denk ik ook goed werken, maar dan moet je 't bij de singel vast maken.. Ik zou goed aan je houding gaan werken! goed dat je er zelf mee bezig bent! Succes

Amaryllis

Re: Paard loopt niet ontspannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 08:50

In een houding dwingen met een bijzet?? Dan gebruik jij m dus niet goed.. Hij kan er ook gewoon losjes aan om de boel te stimuleren, je kunt niks afdwingen!!!

Zie je het voor je: mensen dwingen mij om een spagaat te doen.. Op het stukje waar ik denk jezus nu kan ik niet verder sta jij dan achter mij enorm hard op mijn schouders te duwen dat ik vereder moet spreiden. Doet pijn bij mij , maar jij behaald je doel..
Dat is het zelfde met een verkeerd afgestelde hulpteugeln je richt er alleen maar ellende mee aan!!

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:11

Carolinef schreef:
nou het is wel n leuke paardje, eindelijk aan maatje wat meer bij jou past, met een shet kom je rijtechnisch gezien niet zo ver he. ik zou idd les nemen, of mischien dat de eigenaresse je kan helpen? zowel longeren als rijtechnisch , of misschien heeft zij wel tips hoe ze het zelf doet als ze paardlief rijdt, succes er mee!

hier ga ik in mee ! :)