Ooh, die is echt heel cool...

ik had al eerder van hem gehoord maar nog nooit iets van hem gezien. Dat zijn de meesters...
Zou er een paardenmens zijn die dit ziet en dit niet ook wil kunnen? Ik wel, iig. Maar dan hebben paard en ik nog wel een heeeele lange weg t gaan...

ik was vandaag al heeel erg blij dat ze ontspannen was tijdens het longeren. Je moet ergens beginnen, toch?

Hehe, als 'mijn' pony's op de grond liggen te rollen, staan ze meteen op als ik kom. Ik wil ook nu echt eens ECHT gaan beginnen met parelli. Maar we hebben nog zooo veel te doen! Ze is pas net ingereden, en een beetje overbouwd, dus ze valt helemaal uit elkaar. En doodlief, maar wel nerveus (voor een tinker), dus dat is ook al een belangrijk punt om aan te werken. Want als ze nerveus is, is er natuurlijk geen ontspanning. En zonder ontspanning bereik je al helemaal niks.
Misschien moet ik maar eens een goed trainingsprogramma voor haar gaan opstellen. Zo van: welk punt we eerst willen bereiken en daarna welk punt dan? Ook iets voor jou?
Okay, dat was allemaal heel erg off-topic, sorry.
Ik wil ook zo'n trainingsparcour zoals op 'mijn' filmpje! Ik zou alleen wel de hele tijd bang zijn dattie zn benen breekt... :S