zadelmarkt urk ??????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:12

zo'n Aussie of westernzadel kost ook geen 100 euro zoals hier gesuggereerd wordt!

Ik heb niet naar Engelse zadels gekeken daar, ik had al gehoord naar welke zadels ik moest kijken en waaar ik op moest letten, dat heb ik gedaan en ik ben geslaagd, maar niet vor 100 euro per zadel

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:26

De Aussies zijn idd wat duurder, maar in verhouding nog redelijk goedkoop Lachen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:34

bij Downunder zijn ze niet veel durder (omgerekend) maar moet je ze nog wel naar Nederland zien te krijgen vanuit Amerika.......

Toevallig lag er van de week een Aussie bij de zadelmaker, echt uit Australië, meegenomen door iemand die daar was geweest, lag helemaal uit elkaar, stiksels vergaan...... ik kijk eens goed en er staat precies hetzelfde merk op als op mijn zadelmarkt Aussie....

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:46

Weet je ook waar Zadelmarkt ze inkoopt?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:48

rechtstreeks van de fabriek zeggen ze, ze worden vescheept en direct van de boot opgehaald door hun. Ik heb alleen die vrouw en dochter gezien daar, de keren dat ik er was, die man heb ik nooit gezien.

Ze hebben er wel een leuk optrekje overigens.......

Sorella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:30

Kwaliteit kost idd geld , maar ik zie niet in waarom gerenomeerde merken juist omdat ze een 'bekend' Cool merk zijn meteen zo ontzettend véél duurder moeten zijn. Wat dat betreft snap ik de vergelijking met een merkjeans wel. Wanneer je een Levi koopt ben je rustig €150,- kwijt , koop je dezelfde broek in Amerika dan betaal je €100,- en koop je hem zonder labeltje (!) (en voor de rest helemaal hetzelfde) dan kost ie €50,-... Het is en blijft dezelfde merkbroek... Schijnheilig Kortom je betaald ook voor de naam van een merk, zoals bijvoorbeeld met een 'Kieffer'zadel. Tijd dus kwalitatief goede zadels zonder merk! Geen fratsen..., dat scheelt Knipoog ... hahaha Tong uitsteken

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:09

Daar heb je inderdaad gelijk in Sorella.
Een goed product heeft z'n prijs, en daarbovenop komt nog een aanzienlijk bedrag dat je voor het merk betaalt.
Het lijkt me wel zo dat de basisprijs voor een goed zadel heel wat hoger ligt dan 100 a 150 euro, maar wat sommige goede zadels moeten kosten..... poeh, daar zit volgens mij best een hoop aan verdiend (mag het ietsje minder zijn ? Knipoog ).

fiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 16:05

Hallo allemaal,

Ik denk dat jullie allemaal een beetje gelijk hebben , waarom?
Nou, als ik daar een zadel koop, nee, ik denk niet dat het net zo goed is als Kieffer, maar dat kun je inderdaad niet verwachten voor zo'n prijs.
Ik denk dat het een wat mindere kwaliteit is, maar nog goed genoeg om er goed mee te kunnen rijden.
en zo'n zadel kan best goed liggen natuurlijk, want over zo'n zadel is (ondanks de lage productiekosten) natuurlijk ook naged8!
Weet je, ik denk dat het best de moeite waart is om daar eens te kijken, sterker nog, ik denk dat ik het ook eens ga proberen! *LOL*
misschien is het best wel de moeite waard!!!!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:55

Ik heb er dus 1 gehad... De kussens waren scheef, bobbelig opgevuld, en de boom was zo vreemd van vorm dat je je benen onmogelijk aan je zweetblad kon houden, ontzettend breed. Ik heb dat zadel ook op een heeeeel breed paard gehad, maar zelfs dan viel er niet mee te rijden, en iedereen die op dat zadel had gereden vertelde hetzelfde.
Op het oog was het een leuk zadel, daarom heb ik het toch nog kunnen verkopen aan een plaatselijke ruitersportzaak. Das echter al 1,5 jaar geleden, en het zadel ligt er nog steeds.... ( niet zo verbazend, als ze erop gaan zitten hoeven ze m gelijk niet meer)

madiekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:36

ik Vind Het NERGENS op slaan dat het slecht is!! oke het is niet super kwaliteit maar voor een zadel voor nood ofzow is het prima!! ook voor een shet is het prima !! het zit perfect en de omgang met zadels is wat minder dan als je een duur zadel heb en klieine kinderen in de buurt!!ze zijn echt niet Zo onwijse vooorzichtg met die soort spullen dus zn zadel is top voor dat!!

IK HEB ER GEEN SPIJT VAN DAT I HET HEB GEKCOHT!! IK KEN ECHT BOOS WORDEN OP MENSEN DIE ZE ALLEEN MAAR KUNNEN AFKRAKEN!!!

madiekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:37

MIJN ZADEL ZIT TROUWESN SUPER ZACHT EN IS NIETS VERKEERD AAN GEMAAKT!!! Boos!:(:(:( DUS Kats Ze NIET AF!!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:44

Madiekjuh, ik zou het echt fijn vinden als je niet steeds zulke berichten plaatst. Zonder normale leestekens, hoofdletters waar ze niet horen of hele berichten onderstreept/in hoofdletters.
Zwaar irritant.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:19

Kleintje schreef:
Madiekjuh, ik zou het echt fijn vinden als je niet steeds zulke berichten plaatst. Zonder normale leestekens, hoofdletters waar ze niet horen of hele berichten onderstreept/in hoofdletters.
Zwaar irritant.

Amen OK dan!

Madiekjuh, zoals al eerder gezegd is, iedereen is vrij om zijn mening te geven.
Jij hebt goede ervaringen en dat mag best (op een normale manier Knipoog ) gezegd worden.
Maar respecteer ook de meningen van bokkers die er een andere mening op na houden.

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:14

Kan hier geen slotje op??? Verward

We krijgen nu weer dezelfde discussie zoals we als ong. 600 keer hebben gehad.

Madiekjuh vind die zadels helemaal geweldig en de rest niet. Wordt het weer een welles niettes verhaal. En de sfeer wordt er ook niet beter op.

Als je er niet tegen kan als iemand een andere mening heeft dan jezelf moet helemaal niet meedoen aan een forum. Je zet alleen maar jezelf voor L*L als je als een gek gaat zitten happen op iets wat je niet bevalt.

P.S. wat heeft dit te maken met rijtechnische problemen??

Sassielvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 14:08

wat een negatieve reacties zeg!

hebben jullie uberhaupt wel eens op zadelmarkt.nl gelezen waarom ze zo goedkoop zijn??

quatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 14:25

Ik heb een westernzadel een uncle tom van bij zadelmarkt ,
k'heb het al meer dan een jaar en ben er super tevreden van OK dan!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 14:33

Oud topic, daarom een slotje.