Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Renate_ schreef:Succubi schreef:TS is 14 jaar, ik denk dat dit wel een serieuze vraag is...
Maar "in de krul" verstaan de meeste mensen dat de pony "aan de teugel" loopt, meestal in combinatie met dwang (hetzij een slofteugel, hetzij met een strenge hand) en dat het paard alleen met het hoofd en de hals in een "krul" loopt en niet door het hele lijf heen.
Dit is op te lossen door geen slofteugel te gebruiken of je handen meer mee te geven (heel kort door de bocht uitgelegd)
hallo ik ben geen baby meer hoor ik rij ook gewoon wedstrijden en krijg al super lang les,
en het is een hele normale vraag en ik snap niet waarom jij zegt dat het geen serieuze vraag is wat denk je wel.
Renate_ schreef:hallo ik ben geen baby meer hoor ik rij ook gewoon wedstrijden en krijg al super lang les,
en het is een hele normale vraag en ik snap niet waarom jij zegt dat het geen serieuze vraag is wat denk je wel.
Renate_ schreef:Succubi schreef:TS is 14 jaar, ik denk dat dit wel een serieuze vraag is...
Maar "in de krul" verstaan de meeste mensen dat de pony "aan de teugel" loopt, meestal in combinatie met dwang (hetzij een slofteugel, hetzij met een strenge hand) en dat het paard alleen met het hoofd en de hals in een "krul" loopt en niet door het hele lijf heen.
Dit is op te lossen door geen slofteugel te gebruiken of je handen meer mee te geven (heel kort door de bocht uitgelegd)
hallo ik ben geen baby meer hoor ik rij ook gewoon wedstrijden en krijg al super lang les,
Succubi schreef:Renate_ schreef:hallo ik ben geen baby meer hoor ik rij ook gewoon wedstrijden en krijg al super lang les,
Holy Moly!Wat een reactie!
Ik reageerde SERIEUS (als enige van alle reacties tot dan toe!) Eerst lezen dame!
Succubi schreef:lief dat iedereen het zo voor mij opneemt
@TS: Het heeft niks met leeftijd of rijervaring te maken. Iedereen komt die term ooit een keer tegen en moet leren wat dat betekend.
Ik reed al meer dan 10 jaar voordat ik hoorde dat je een paard "in de krul" kon trekken.
Heb je inmiddels antwoord op je vraag?