Steigeren..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

montyjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 06:34

Een paard steigert niet omdat hij het leuk vind er is altijd wel een reden, kijk eerst een s wat er zo al mis kan zijn met waar je mee bezig ben.leuk en fijn dat het nu goed gaat. +:)+

Jessybelle

Re: Steigeren..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 00:22

Hey iedereen, wel het zadel was uiteindelijk niet de oorzaak van de pijn want het lag redelijk goed (niet perfect, maar het had geen drukpunten) Maar heb mij ondertussen toch een ander zadel aangeschaft da quasi perfect ligt (als ze haar spieren in haar rug juist gaat ontwikkelen met de tijd en het nodige werk, gaat het zadel volgens de zadelmaker helemaal goed liggen) Voorlopig rijd ik dus gewoon verder met wolletje en gel! Het gaat nog altijd prima met haar, het gaat zelfs zo goed, dat ik erover nadenk of het niet iets voor ons is om oooooit in de toekomst te gaan crossen! :D Maar ik wil toch niet vooruit lopen op de zaken, en eerst maar even zorgen dat mevrouwtje weer zonder pijn kan lopen en een beter figuur krijgt dan nu! Ik vind het nu wel een beetje jammer dat ik niet sneller naar een medische oorzaak heb gezocht, en voel me wel een beetje schuldig tegenover haar.. Maar ondertussen zit het vertrouwen en de band tussen ons ook weer helemaal goed en ik zie het heeeeelemaal zitten met haar!

montyjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 07:00

Beter laat de oorzaak gevonden, dan niet gezocht en of rotknol verkopen dat beest. 8-)
Veel plezier met hem. *\o/*

Lynn_Ulian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:24

Heyhey, Je wist toch op voorhand van Pascal dat ze dit deed?
Moest er ineens weer een probleem opduiken, sta ik klaar om je te helpen moest dit echt nodig zijn..
Ik ken Waida inmiddels ook vrij goed!

in ieder geval, heel veel succes met haar, tis een pracht van een merrie!

Jessybelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 02:53

Lynn_Ulian schreef:
Heyhey, Je wist toch op voorhand van Pascal dat ze dit deed?
Moest er ineens weer een probleem opduiken, sta ik klaar om je te helpen moest dit echt nodig zijn..
Ik ken Waida inmiddels ook vrij goed!

in ieder geval, heel veel succes met haar, tis een pracht van een merrie!

Ja hoor ik wist het op voorhand, maar niet dat het zo erg ging zijn. En de manier waarop ze steigerde was ook duidelijk niet zomaar.. Er werd mij gezegd dat alles onderzocht was, dus werd er vanuit gegaan dat het karakter was. Gelukkig ben ik toch op mijn instinct afgegaan en heb ik haar laten onderzoeken! Ondertusse heeft ze al 3 weken niet gesteigerd! :D

pindaknor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:37

Ik heb wel eens gehoord dat mensen dan ijsklontjes meenemen in een zakje ofzo, en als ze het doen, gooien ze de ijsklontjes tussen zn oren, dan denkt ie dat hij heel erg bloed terwijl dat niet is, daar schrikken ze dan zo van, dat ze het nooit meer doen, dat heb ik gehoord, ik weet niet of het helpt, Veel succes! xx *D