Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:Oh, wat doen deze berichten mij goed, zeg!
Ik lieft Bokt
Sjees, word er echt een beetje emotioneel van. Ik voel me nog best onzeker, en ik kan alle steun zo goed gebruiken......... ik merk dat ik dat best ook nodig heb. Merrie is een schatteke, die heeft een eindeloos geduld met mij, en ze is heel eerlijk, en heel lief (moet er wel de rem goed op monteren van mijn instructie, die functioneert bij tijden niet zo). Gisteren ook, ze was zo zoet
En dat is dan een heet sportpaard (Stravinsky x Ferro)........ maar zo sensibel, zo eerlijk, en zo vergevingsgezind. Zo talentvol ook. Ik doe het voor een groot deel voor haar, maar ook voor mezelf. Maar hoe kan zij goed lopen, en genieten van het rijden als haar ruiter tegenwerkt? Zij verdient het om goed gereden te worden, en ik wil weer genieten van het rijden. Ik heb het altijd geweldig gevonden, en met name genoten van de galop....... en dat wil ik gewoon terug hebben.
Bokkers, jullie zijn geweldig!!!!!!!![]()
![]()
Edit: ik vind het wel leuk om jullie op de hoogte te houden, misschien plaats ik zelfs wel foto's als ik durf (reken er niet op).
Dat heeft voor mij absoluut meerwaarde, het helpt ook om de lessen goed te verwerken, en de steun is erg fijn.
Yamcha schreef:Toen ze lekker los was, dat is linksom op het moment wat lastig, en ik me bewust werd van wat ik aan het doen was met mijn billen, ging ze op de momenten dat ik op mijn kont zat, op zachte billen wel te verstaan en mijn handen op de goede hoogte had, fijn naar beneden :+: Dat was echt lekker, voelde haar ook opbollen onder me (geeft me toch wel even een boost). Als ik mijn billen aanspande, kwam ze dus gelijk omhoog, blijkbaar zit ik ook voorover op de momenten dat ik mijn billen aanspan, want dan valt ze op de voorhand. En ze is echt makkelijk op de achterhand te zetten, ze heeft daar echt een goede bouw voor. Kun je nagaan hoe ik dat evenwicht verstoor
Daar moet ik dus echt om denken
Citaat:Iemand tips om goed te ademen in draf? Merk dat ik dan niet diep ademhaal, door de buik, maar door de borst.
Citaat:Oh, edit: heb uitgestapt op het harde, klein stukje weg, er kwam een auto langs, en ze schrok, wilde opzij springen....... deed dat ook, en ik zat met 'zachte billen' (sorry, voor het vele gebruik, maar vind het een briljante uitdrukking) en ze kalmeerde heel rap, en stapte dooren ze is in het geheel niet verkeersmak
vind ik dus wel stoer
en ben heel trots op mezelf