Heb vandaag wedstrijd gehad en hij stond steeds echt op een paar centimeters na Bijna vierkant ! Ook achterwaarts ging beter! resultaat 201 en 204 punten in de M2 had geen enkele onvoldoende in beide proeven niet!
Zo, een herkenbaar probleem! Ik heb echt serieus precies hetzelfde! Het vierkant staan gaat al beter ( lees 7 van de 10 keer ofzo ).. Maar dat achterwaarts is bij mij ook een ramp!
Die van jou neemt ook hele grote stappen he! Ik moet in de les een veel kleinere hulp geven zodat hij niet van die grote koeienpassen neemt. Ook moet ik dan wat op de vorige pagina gezegd is van die kleine ophoudingen maken. Onder andere om deze reden ga ik ook niet over naar het Z! Ik wil dat dit onderdeel gewoon perfect is! Ik heb trouwens nog wel regelmatig een 6 hoor, omdat hij tegenwoordig vrijwel altijd vierkant staat, maar door dat achterwaarts gaan haal ik volgens mij dat cijfer naar beneden.
Aan de hand gaat die van mij trouwens ook niet diagonaal naar achteren! Het zijn echt van die mega grote ongecontroleerde passen..
Mellanie_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 11:37
Het zijn tegenwoordig steeds de eerste 2 passen die goed gaan en daarna gaat de beenzetting verkeerd..