Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Michelle_96 schreef:Omdat ik weet dat ik er wel mee kan rijden omdat ze als ik gewoon dresuur rij ze er super mee rijd en ik heb wel om informatie gevraagd bij iemand die les geeft hoor en die rade mij dit ook aan!
en ik heb haar wel gecontroleerd bij haar rug op de manier zoals iemand die het weet tegen mij heeft gezegd maar ze geeft er niet meteen reactie op!
Privé les bij mij thuis is toch al wel 30 euro en dat dan 1 keer per week kan nu niet!
En ik heb wel 8 jaar les gehad en me tante helpt me ook die heeft ook heel erg lang les gehad!
Ik laat haar wel nakijken dat zeg ik net ik laat toch iemand komen voor het zadel en ook de hoefsmid omdat ze kreupel loopt op stenen en als ze net uit wei of stal komt.
En ik wil wel advies aannemen maar ik moet er wat aan hebben en dat van spoortje kunnen jullie wel over ophouden want daar weet ik al genoeg over!!
Michelle_96 schreef:sluit dit topic maar ik zoek het zelf wel uit! Want ik weet geen zadelmaker bij me in de buurt die ook aan huis komt en van jes weet ik ook en ben ik ook mee bezig! En spoortjes weet ik ook en ook hoe ik er mee om moet gaan

en dat je tante je helpt als je iets niet weet.
De meeste zadelmakers hebben vaste voorrijdkosten, dus de afstand maakt niet zoveel uit. Alle zadelmakers komen als het goed is bij jou langs, want ze kunnen niet vanuit hun winkel zien wat en hoe een zadel aangepast moet worden. Ze komen altijd langs om te zien wat er opgevuld moet worden
En ja, meestal duurt dat wel even. Toch zul je geduld moeten hebben, of voorlopig alleen zonder zadel rijden.