trukjes om onder het werken uit te komen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

heeft jullie pony daar ook wel een last van en zo ja waarvan

ja soms
60 (81%)
nee nooit
5 (6%)
hangt af van het weer
4 (5%)
hangt er van af of het donker is
Geen stemmen
hangt er van af of er meerdere mensen in de bak rijden
5 (6%)

Totaal aantal stemmen: 74

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:41

nep schrikken Boos! zo irritant, en je kunt dan ook niet normaal langs het "enge" rijden...

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:22

miltonlover schreef:
gisteren nog Schijnheilig
ik had privé-les, en moest een volte 10 meter rijden.
de eerst helft ging gewoon goed, stelling naar binnen, mooi rond
maar de 2e
hij ging in een super snelle (midden)galop, en de anderen kant in.
ik ben dus een kwartier/ 10 minuuten bezig geweest die volte 10 meter te rijden, maar zonder sucses
hij ging alleen maar harder.
ik hem hem uiteindelijk toch terug gekregen in draf, en de volte mooi rond gekregen. (nou ja, inelk geval ging ie niet de anderen kant in Schijnheilig ).
o ja, als iemand tips heefd, ontvang ik ze graag!

Zeer bekend probleem. Probeer zijn aandacht goed vast te houden, maak desnoods een overgang naar stap vlak voor het probleempunt. Zodat hij iig niet weg kan scheuren de verkeerde kant op. En goed consequent blijven en zorgen dat jij wint (maar dat doe je zo te lezen al).

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 01:01

Ja, Arco heeft af en toe van die kuren waarbij je hem echt wel eens flink op z'n flikker wil geven.
Bijv, de hele tijd bokken tot je eraf flikkerd (lees: Bok, tik, bok, tik, bok, tik, BOK, TIK.. klaar Haha!), zogenaamd schrikken, wegsprinten, nog meer bokken.. enz.
Of dit is omdat meneer uit het werk wil komen is maar de vraag, ik vermoed dat het gewoon puur is omdat hij nog wel eens het idee heeft dat het een geweldige, stoere hengst is. Raar paardje.. Haha!