Probleem met doorzitten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:01

ELpatcho schreef:
Héééél veel doen. Ik op mijn huidige paard was ook een ramp! Maar heel veel oefenen, strenge instructie; 'NEE NIET LICHTRIJDEN!' haha Als ik het echt niet meer uit kon zitten, even terug naar stap, en gelijk weer weg draven! Echt heel veel doen! Dan gaat het op een keer lukken! Ik zit nu ondertussen heerlijk met bewegingen mee. Maar als ik filmpjes van een jaar geleden ofzo terug kijk.. manmanman dan schaam ik me diep :P

Hier nog één die het zo moet doen op dit moment.

Sachaaaa

Re: Probleem met doorzitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:04

Eerder kon ik ook echt niet doorzitten! Nu heb ik mijn pony ontspannen en gewoon lekker voor elkaar, en het gaat steeds beter. Ik vind het ook moeilijk om mijn bekken te ontspannen en compleet mee te gaan met de bewegingen, maar we blijven oefenen! Wat wel zo is, is dat ik na een tijdje last krijg van mijn buikspieren, hoewel ik zeker wel ontwikkelde buikspieren heb. Daarom doe ik dus blijkbaar alsnog iets fout! Iemand die hier iets op weet?

Tonidressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 00:02

Heel ontspannen zitten, niet te veel moeite doen om door te zitten, maar je benen lang houden en proberen te focussen op gewoon in balans zitten met lange benen en ontspannen rug!

Veel succes!

DanceValley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:26

Iedere keer kleine stukjes proberen, leren door te doen!