Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
s1993 schreef:Aankaarten bij instructeur/eigenaar van de manege dat de schoft open ligt (kan zijn dat als het niet een heel grote wond is en het er nog niet zo lang zit dat het dan nog niet is opgemerkt, fouten maken is menselijk).
Wordt er dan niet direct actie ondernomen dan op zoek naar een andere manege
s1993 schreef:Aankaarten bij instructeur/eigenaar van de manege dat de schoft open ligt (kan zijn dat als het niet een heel grote wond is en het er nog niet zo lang zit dat het dan nog niet is opgemerkt, fouten maken is menselijk).
Zantique_ schreef:s1993 schreef:Aankaarten bij instructeur/eigenaar van de manege dat de schoft open ligt (kan zijn dat als het niet een heel grote wond is en het er nog niet zo lang zit dat het dan nog niet is opgemerkt, fouten maken is menselijk).
het is redelijk groot en zit er al een tijdje, ik heb het al aan verschillende lesgevers gezegd en die zeggen dat ik er zo'n bontje moet onderleggen
maar dat is toch juist slecht?
fuego3 schreef:Zantique_ schreef:ja ik heb nog een ander account maar ik raak daar niet meer op, ik heb al vanalles geprobeert dus moet ik nu verderdoen met dit account
dan zou ik het de mods wel ff laten wetenanders krijg je misschien wel een ban ?
bambietje schreef:Waarom weggaan?!
actie ondernemen, zorg dat dit ophoud.
het is gewoon dierenmishandeling..
zo ga je niet met paarden om, en zeker niet waar mensen op rijden.
als ik dit zie dan word ik soms zo verdrietig
fuego3 schreef:bambietje schreef:Waarom weggaan?!
actie ondernemen, zorg dat dit ophoud.
het is gewoon dierenmishandeling..
zo ga je niet met paarden om, en zeker niet waar mensen op rijden.
als ik dit zie dan word ik soms zo verdrietig
omdat een meisje van 14 niet genoeg inbreng heeft op een manege ,, alsof de eigenaar of de instructrice dit nog nooit was opgevallen.
ik zou weg gaan , zo help je nl ook , als iedereen er zo over dacht die daar reed hielden ze geen les klanten over die het paard nog kan vernaggelen.