Op het filmpje was het wel duidelijk te zien maar het heeft me wel aan het denken gezet..
Het is zoals iemand hier in het topic al zei van als hij een keer gebokt heeft en je bent er niet afgevallen geeft dan niet vertrouwen?
Dus ik hoop dat het vrijdag avond in de les goed gaat

aeolusnr1: Dat snap ik maar ik geloof er wel in dat dit beter kan gaan of misschien zelfs over kan gaan want vroeger was dit bij mij vele malen erger.
En over dat lessen 1x in de week daar geef ik je zeker gelijk in maar mijn ouders betalen maar voor 1 uur in de week en het is bij ons best wel duur.. dus ik kan het zelf niet betalen..
SachaPhantom: Dat is natuurlijk ookzo
maar bij ons op de manege heb ik een beetje pech.. het paard waar ik toch wel een jaar opgereden heb is ingeslapen aan artrose.. en verder hebben ze bij ons op de manege niet heel brave paarden en eigenlijk wil ik ook wel doorzetten hoe moeilijk het ook zal worden
) tot ik echt heel veel zin had in een nieuwe uitdaging. Dus een jong paard gekocht dat een half jaar weinig had gedaan maar dat qua karakter heel goed bij me past en ik heb nog nooit zo veel plezier gehad. Dus met jou komt het ook goed, je moet alleen wel investeren in de juiste begeleiding.

en misschien blijven doen (hoeft niet iedere week maaro m de week of 3 weken), en als je het vertrouwen even kwijt bent en tips nodig hebt misschien iemand op stal vragen om te kijken of erbij te blijven? Of je instructeur/instructrice opbellen

en heeft toen niet gereden
gelukkig is alles wel goed gekomen en had ze zaterdag alleen een blauw hoofd.. Hij ging wel super goed die les:D