Tilt achterbeen niet op

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trust5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:08

Hallo,

Met een foto laten maken ,kom je erachter wat het probleem is!

groetjes van Diane(trust5)

xtomasx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 17:25

@golddigger08
dit is waarschijnlijk dat hij te veel op zijn voorhand loopt wat je dan moet doen is hem voorwaarts neerwaarts rijden dat betekend dat je hem actief laat lopen maar hem van voor tegenhoud(niet terug trekken maar op je zit) als het goed is geeft hij dan aanleuning in zijn hals(aandeteugel) en gaat hij op zijn achterhand lopen(dat is heel belangrijk) als je dit met hem/haar oefend kan het over gaan, en ja dat kan je nu ook al doen(als ze goed op je been reageerd tenminste :) )
gr. Tomas

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:49

xtomasx schreef:
@golddigger08
dit is waarschijnlijk dat hij te veel op zijn voorhand loopt wat je dan moet doen is hem voorwaarts neerwaarts rijden dat betekend dat je hem actief laat lopen maar hem van voor tegenhoud(niet terug trekken maar op je zit) als het goed is geeft hij dan aanleuning in zijn hals(aandeteugel) en gaat hij op zijn achterhand lopen(dat is heel belangrijk) als je dit met hem/haar oefend kan het over gaan, en ja dat kan je nu ook al doen(als ze goed op je been reageerd tenminste :) )
gr. Tomas

Bedankt voor de tip.. Vandaag gerede en het ging echt super! Ik had eindelijk die aanleuning in mijn hand!! Met lessen zijn er daar ook mee bezig! Ik hoop dat het daarmee overgaat!