Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tjuppie schreef:Ik heb zelf het idee dat het voor het paard nog lang geen gewoonte is om op de juiste manier de buigen en de kaak los te laten. En dat dat misschien ook de reden is dat hij gewoonlijk op stal met z'n hoofd scheef staat.
Tjuppie schreef:Het is een heel mooi paard met super model, dus hij heeft z'n leven lekker strak kunnen lopen en scoorde toch wel. Daarom is het nooit opgemerkt dat hij eigenlijk voor geen meter loopt.
Maar het was zo leuk geweest als iemand de gouden tip had gehad
Maar ik hou jullie inderdaad op de hoogte!
Ik moest er gewoon om lachen.
maar goed als het helpt....
listiglistje schreef:tis wel een plakzooi al die suikerklonten in je zakkenmaar goed als het helpt....
Inmiddels doen we het zonder suikerklonten, nu het doel bereikt is, vanaf vorig jaar konden we op rijtechnische middelen verder
marijkedam schreef:listiglistje schreef:tis wel een plakzooi al die suikerklonten in je zakkenmaar goed als het helpt....
Inmiddels doen we het zonder suikerklonten, nu het doel bereikt is, vanaf vorig jaar konden we op rijtechnische middelen verder
Hoe werken die suikerklonten dan?
Wat moet daarmee precies verbeteren en hoe?
. Dit gedeelte is ook heel erg weggevallen, zit geen bespiering. De bovenlijn is hier gewoon helemaal niet ontwikkeld. De rest inmiddels wel, ook voor de schoft, maar daarna houdt het gewoon op. Naar mijn idee komt dit doordat hij zich nooit geeft en nooit zijn hele hals volledig loslaat. Van de week maar weer geprobeerd te longeren en dan zie je pas echt goed wat voor drama het is. Hij kan alleen op eigen benen lopen als hij met z'n hoofd omhoog loopt zonder iets er aan. Ook geen dubbele longe. Anders gaat hij er óf in hangen (op de voorhand) of hij gaat gewoon rennen. Losgelassenheit.. Het IS er gewoon niet.. Tjuppie schreef:Naar mijn idee komt dit doordat hij zich nooit geeft en nooit zijn hele hals volledig loslaat. Van de week maar weer geprobeerd te longeren en dan zie je pas echt goed wat voor drama het is. Hij kan alleen op eigen benen lopen als hij met z'n hoofd omhoog loopt zonder iets er aan. Ook geen dubbele longe. Anders gaat hij er óf in hangen (op de voorhand) of hij gaat gewoon rennen. Losgelassenheit.. Het IS er gewoon niet..
Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat hij nog ergens last van heeft. M'n gevoel laat me nooit in de steek en ik luister naar het paard. Maar WAT?? Ben het spoor echt bijster nu..
Tjuppie schreef:Nou heb probleem zit 'm natuurlijk in dat hij niet door de kaak wil, dus hij 'geeft' zich zeg maar nooit echt. Dus het is de vraag of hij zonder bit wel door de kaak komt.
Maar goed, ik studeer nog even verder en heb geduld. Hij gaat wel vooruit. Maar langzaam..