Maar goed, deze discussie wordt niet voor niets eindeloos herhaald,
neem ik aan?
Door berijders m/v die 'alles' gereden hebben en er met hun passende oplossingen uitgekomen zijn?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Botervlieg schreef:Ja. Tegen dove ruiters.
Maar goed, deze discussie wordt niet voor niets eindeloos herhaald,
neem ik aan?
Door berijders m/v die 'alles' gereden hebben en er met hun passende oplossingen uitgekomen zijn?
CGJ12 schreef:We kunnen hier nu alemaal wel lekker stellen dat het eigenlijk een schande is om met slof te rijden, maar ik durf er best vooruit te komen dat ik zo'n ding geregeld gebruik.
Neem van mij aan dat wanneer je meerdere paarden per dag rijdt, waaronder enkele lastige exemplaren, zo'n ding er wel voor zorgt dat je niet eerst op body-building moet. Anders ga je echt kapot.
Van mij mag de uitvinder van de slofteugel (WIE WAS DAT EIGENLIJK: QUIZVRAAG??) alsnog een nobelprijs......
Ik ben tenminste eerlijk en geeft het gewoon toe.
Je dacht toch niet dat Anky / Coby / Tineke, maar ook Jos / Franke / Jeroen / Angelique .....of noem ze verder maar op..... zo'n ding nooit gebruikt hebben?
Het is eigenlijk jammer dat de aankomende instructeurs bij hun opleiding daar zo weinig over geleerd wordt. Door het probleem te ontkennen (ding moet eraf in de les) los je het niet op. Gaan de mensen thuis aan de gang!
CGJ12"]
[quote="Botervlieg schreef:Ach ja, als je niks ziet in minder gebruikelijke oplossingen dan lekschoppen of de slof erop...
Botervlieg schreef:
Tyrza"]
[quote="AlmostBlack schreef:
*'Ja, hij is zo moeilijk rond te rijden'
*'Ik krijg de achterhand er zo moeilijk onder'
*'Ik wil betere overgangen kunnen maken met hem, heeft ie moeite mee'
*'Ik wil een betere controle krijgen over het tempo'[/b]
Citaat:Van mij mag de uitvinder van de slofteugel (WIE WAS DAT EIGENLIJK: QUIZVRAAG??) alsnog een nobelprijs...
runningkawa"]
[quote="Tyrza"][quote="AlmostBlack schreef:
*'Ja, hij is zo moeilijk rond te rijden'
*'Ik krijg de achterhand er zo moeilijk onder'
*'Ik wil betere overgangen kunnen maken met hem, heeft ie moeite mee'
*'Ik wil een betere controle krijgen over het tempo'[/b]
Citaat:Van mij mag de uitvinder van de slofteugel (WIE WAS DAT EIGENLIJK: QUIZVRAAG??) alsnog een nobelprijs...