@ Piezze : Fury is op zich ook erg makkelijk, al is het wel een heethoofd & daar moet je ook weer mee weten om te gaan. Ik laat hem inrijden door de vriend van mijn nicht, die heeft ook op verschillende stallen gewerkt om paarden in te rijden! Ik heb er alle vertrouwen in dat het onder zijn begeleiding goed gaat komen.
@ Veersche : Klopt ik had me daar oko al aangemeld maar het ging zo snel dat ik niet mee kon praten en inderdaad echte tips kreeg ik niet. Vond dat het ook meer over andere dingen ging.
Met Fury heb ik ook verschillende clinics gevolgd, bij ons in de opfok werden er zulke dingen geregeld en dat was erg leuk om te doen allemaal, ook onder begeleiding dus dat was ook erg prettig. We hebben schriktraining gehad & verschillende andere clinics met Integrated Riding Instructor > Hierbij leer je op een verfijnde manier te communiceren met je paard tijdens het loswerken in de paddock of longeercirkel op basis van je eigen lichaamstaal. Ik moet zeggen dat Fury en ik daar allebei erg veel aan gehad hebben

@ Akhal_Teke : Spannende tijd dus voor jou, pffff 2 paarden inrijden! Ik ben al blij als dit achter de rug is!
@ Dendrofleur : Dat is iets wat ik ook erg belangrijk vind ja... Steeds dezelfde personen.
@ Chaos : Je hebt dus al aardig wat ervaring met inrijden, heb je nog tips of adviesen voor ons die er nog mee bezig moeten dit jaar?
@ Deniece : Ik laat het ook doen, maar zal ook dingetjes zelf doen onder begeleiding. Maar ik denk wel dat jouw ongelukje met de kettingzaag en het daardoor verloren vertrouwen ook bij iemand kan gebeuren die al heel veel ervaring heeft met het inrijden van paarden. Wel heel erg jammer dat je daardoor je paardje hebt moeten wegdoen.